golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 trenger nytt batteri til å ha baki bilen etter det gamle stinger gikk til hell... Billig som mulig sef, gjerne litt kapasitet da! Gamle var et stinger spv44 og kapasiteten der var grei! Er når jeg står stille over lenger tid og spiller musikk/ser på dvd osv:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 bump! Hei. Ring Terje Kjær 99799754 Han skaffer alle størrelser. Butikken holder til i Evje, men han bor i Øvrebø. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 takker!! vet du hva han selger/ greie priser osv?? får ringe etter jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Når jeg var der oppe, så hadde de ivertfall Stinger batterier, kan hende de har fått noen andre merker der nå, men er ikke så lenge siden, men prisen er vel ca som hos alle andre som forhandler disse:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 okei! er det samme som lydibil?? i evje sentrum? En kamerat fra xcs som har flyttet opp og jobber litt der. hører med han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Skummelt å kjøpe brukte batterier.. har selv kjøpt maxxima 900DC som ikke var bra.. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jepp,er det, de har endel bra deroppe, sikler litt på JL audio:D Gleder meg til ferie og skattepenger:):) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hehe. kicker anlegget til robert står utstillt der oppe :) da jeg bestemte meg for å prøve kicker.. btw fin den subben de har¨på lyd rommet. 32" magnat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hehe. kicker anlegget til robert står utstillt der oppe :) da jeg bestemte meg for å prøve kicker.. btw fin den subben de har¨på lyd rommet. 32" magnat den måtte fraktes på europalle :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 sykT!! mulig jeg tar turen oppom i kveld eller noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 den subben helt sykt, når jeg var der oppe, spillte de på ca15-20% av det den kunne, hvis de hadde spillt opp mot max så hadde trommehinna røket, tror ikke det hadde vært noe kult:P Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg