Corolla Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Lurer på om det er noen krav til hvor store blinklysene foran skal være? Tenkte å bruke noen sideblinklys. Fant ingen ting om dette i kjøretøyforskriften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 biltilsynet kan svare på det Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Med tanke på hvor fjollete små og lite synlige blinklys det er foran på mange nye biler nå og f-eks nyeste golf og peug, må da det være et godt argument for din sak.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 En kompis av meg fikk godkjent sin bil med sideblinkers med dioder. Skal prøve å finne noen bilder så du får se. Tror det skal gå greit... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 det er vel så lenge de er godt synlig... å gir samme resultatet som den orginale lyset Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ja, biltilsynet sa i alle fall til meg at eneste kriteriene var at det var godt synelig, å måtte vere plassert så og så langt fra midten av fronten (han sa hvor mange % av bredden på bilen de måtte vere fra midten av fronten, men det har jeg glemt) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Takk for svar! Da blir det små blinklys foran, så får vi se hvordan det går når bilen skal på eu-kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg