SeVen Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 TSW felger (5eika), Meget spesielle og skjeldne felger. Har aldri sett noen med sånne felger. Eneste stedet jeg har sett en med sånne felger er i FAST-FORD. 4*108 OK dekk. 205/40/17 Felgene er 8" tror jeg, litt usikker, 205 dekket bli strekt godt på felgen iallefall. 225 går lett på. Har 5 felger med dekk. (Den ene er reservefelg) Selges til HBO. 3500kr Sånn ser felgene ut Bilde lengre nede på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by SeVen TSW felger (5eika), Meget spesielle og skjeldne felger. Har aldri sett noen med sånne felger. Eneste stedet jeg har sett en med sånne felger er i FAST-FORD. 4*108 OK dekk. 205/40/17 Felgene er 8" tror jeg, litt usikker, 205 dekket bli strekt godt på felgen iallefall. 225 går lett på. Har 5 felger med dekk. (Den ene er reservefelg) Selges til HBO. 3500kr Sånn ser felgene ut Ingen som vil ha felgene mine ??? :( Er jo 2 nye dekk og ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 har noen som ligner, bare at mine er 15" da, også 4*100 Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Infinal Kjøper dem jeg. Passer vel på en Audi 90 86 mod..?? ja dem skal passe bra de.. :( :rolleyes: vil ha dem jeg og!! trenger vinterfelger.. :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Infinal Kjøper dem jeg. Passer vel på en Audi 90 86 mod..?? SJEKK PM boxen din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by SeVen SJEKK PM boxen din :) Har desverre kjøpt meg felger alt, så du får prøve å selge dem til noen andre :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg