Danna Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det bare meg som har irritert meg over det reklame-bannere midt på nesten øverst, under linja med Søk, nye poster etc ? Hvis man skal prøve å ta et avansert søk, så er det jo omtrent umulig å få det til pga den reklame linja står over. Hadde det gått ann å få flytta denne reklame bannere til venstre for søke knappen ? Reklame banneren i seg selv er grei den..Hadde den bare gått klar av søkeknappen, da jeg, og sikkert mange andre, bruker denne flittig. mvh Dan Henning - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har samme problemet, men kun med noen av reklamebannerne. Utrolig irriterende! Bruker Opera BTW EDIT: Tror dette kun gjelder Google-reklamene Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Samme problem her og, dog kun i Opera. '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 kjenner til problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg