Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei. Lurer på om dere kunne postet noen bilder som jeg kan bruke som inspirasjon når jeg skal style golfen. :D Kunne tenkt meg å sett: En golf med: Rs fanger Fete felger, både med masse eiker og sånn med ikke så mange eiker.(dårlig forklart) Ta noen andre tøffe lykter istede da. :P Og en kraftig senking. :D Må iallefall være med Rs fanger. :) Ellers er det bare å poste bilder, helst med fronter med 2 lykter, ikke 4. Men dette spiller ikke så stor rolle. På forhånd takk. Mvh Brynjulv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 sånnt er ikke lovlig her på forumet! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 prepare to get flamed! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Usj usj usj.... Lexus OG RS?? Sorry, bare måtte... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 sånnt er ikke lovlig her på forumet! :) Ops, visste jeg ikke, beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Usj usj usj.... Lexus OG RS?? Sorry, bare måtte... Hehe, er ikke tøft med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor kan jeg spørre om slikt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 lekebutikken! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 lekebutikken! :D :lol Vær grei med gutten da, hver sin smak! :P Kan sikkert slenge inn noen bilder når jeg kommer hjem, men da regner jeg med det allerede er kommet mer enn nok.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 lekebutikken! :D Hehe, joda. Men fra spøk til løk, er den postet feil eller er det mulig å spørre om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 :lol Vær grei med gutten da, hver sin smak! :P Kan sikkert slenge inn noen bilder når jeg kommer hjem, men da regner jeg med det allerede er kommet mer enn nok.. Fint. :D Må se hvordan det ser ut før jeg kan komme med en mening om det ser fint ut eller ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 http://autoshineshop.no/catalog/images/VWG2FST1.jpg Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 http://autoshineshop.no/catalog/images/VWG2FST1.jpg Takk. :D Det som er Rs-fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 riktig nokk ikke en rs fanger.. men var vartfall (ihjel) Styla! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 http://autoshineshop.no/catalog/images/VW-002110.jpg her er rs:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg