Gå til innhold

v|ncenT^ : '86 Fiat Uno Turbo I.E - Prosjekt "FerrUno"

Ranger emnet


v|ncenT^

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok dette kommer til å bli noe utenom det vanlige, men såklart for dem som digger RWD og 4x4 med mye blårøyk er det ikke så spennende, det er forståelig.

 

Hjelper veldig med ålreite komentarer :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du mekker på din enda ja..

Min står tørt på låven å støver ned :S

Får finne meg ett fint 3dørs kaross og sveise alle plate

sjøytene "rally" sveis.

 

Men stå på !" Uno med mye pulver skremmer det meste av veien :P

 

 

 

Har et 3dørs karosseri jeg som du kan få kjøpt om du vil, er ganske bra, ikke 100% men absolutt ikke umulig..

Egentlig en 45S..

 

Manger deler av fronten, så dette på sveises på/rettes.

Fåes billig ved intresse.. Jeg skal bare ta de delene jeg trenger først.

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen klar for skrapen eller blir det noen fler oppdateringer? Bilder?

 

Bilen skal aldri på skrapen !

 

Tror han har nok å gjøre med de andre bilene sine, pr dags dato står vel alle sammen :p

 

Hmm, ikke bare litt.. Jeg er ikke arbeidsledig med det første akkurat :iconsm

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei der!

 

Har i flere år elsket å lengtet etter å kjøpe en skikkelig uno turbo og det var bare så vidt jeg ikke slo til for et par år siden. Så det jeg lurte på er hvor i svarte er det du får tak i alle disse Uno turbo motorene og bilene?? Det er lenge siden jeg så et bra eksemplar til salgs. Synes det prosjektet du har gående her for tiden er vanvittig rått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei der!

 

Har i flere år elsket å lengtet etter å kjøpe en skikkelig uno turbo og det var bare så vidt jeg ikke slo til for et par år siden. Så det jeg lurte på er hvor i svarte er det du får tak i alle disse Uno turbo motorene og bilene?? Det er lenge siden jeg så et bra eksemplar til salgs. Synes det prosjektet du har gående her for tiden er vanvittig rått...

 

Hei !

 

Det gjelder å komme over dem riktige annonsene og ha noen gode kontakter !

Har heldigvis fått bygget meg opp et lite delelager så jeg greier meg i MANGE år framover...

Å finne et bra eksemplar av en uno turbo skal vansklig gjøres..

Er så glad bilen min nå er tilnærmet RUSTFRI !

 

Takker, den kommer til å bli bra til slutt, men desverre så kommer det andre prosjekter i foran dette her.. ( Fiaten er ferdig når den er ferdig rett og slett )

 

Nå bygges deg MOTOR i S2'n, så har nok å stri med der for øyeblikket..

 

Men tro meg, UNO'n blir ikke glemt !

Vil anbefale alle å kjøpe seg nyeste bilsport...

348,7hk/473,2NM ved 2.2bar ladetrykk på en 1.3liters motor, er SINNYKT rått !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gler meg masse til og følge med på dette bygget her. Kunne ønske min Uno var like strøken, hater rust. Har du ikke sveiset noe som helst? Fortsett med bra arbeid, blir veldig motivert av å se på det du gjør. Får løst og drepe litt rust :Devil:

 

Ett spørsmål: med tanke på å plassere IC'en forran radiatoren, vil vann temp bli påvirket av dette? Lurer nemlig på stor IC på min Uno. Flott andre enn meg tar vare på disse bilene her!

 

Respect!

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gler meg masse til og følge med på dette bygget her. Kunne ønske min Uno var like strøken, hater rust. Har du ikke sveiset noe som helst? Fortsett med bra arbeid, blir veldig motivert av å se på det du gjør. Får løst og drepe litt rust :Devil:

 

Ett spørsmål: med tanke på å plassere IC'en forran radiatoren, vil vann temp bli påvirket av dette? Lurer nemlig på stor IC på min Uno. Flott andre enn meg tar vare på disse bilene her!

 

Respect!

 

Er bare å begynne å ribbe og begynne fra grunnen det !

Jo, har blitt noen timer med rustsveisving, men var heldig og hadde et utrolig bra karosseri !

Har jo også skiftet ut halve fronten på den !

 

Kommer til å være et glippe på 5cm mellom IC og radiator, og IC dekker jo bare ca. halve radiator, skulle tro det ble bra nok luft gjennomstrømning med så åpen front. Men skal lage kjølekanaler både til radiator og til bremser fra fronten.

 

Kribler til å gjøre mer med bilen, tenker på prosjektet fler ganger om dagen, og har masse ideer nå som jeg skal gjennomføre !

 

Men først skal S2'n ferdigstilles, gleder meg til å ratte 550hk med gromt understell :thanks

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår