technophobia Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 La topicen her, sikkert bedre enn å legge den i bilbørsen. Jeg selger en del rc-biler på grunn av studier. Alle har servoer, radio/ elektronisk fartskontroll og motor. Jeg har i tillegg en delta peak lader samt 4 radiokontrollere. Alt selges gjerne samlet til 2000kr - dette er utstyr for mange tusen kroner, sjekk nypriser selv!! Kan nås på PM, mail (tor@begredelig.org) og mob. 93284822. Honda NSX JGTC Castrol/Raybrig (Asfalt eller grus) Tamiya TB-01 chassis - midtmontert motor med firehjulsdrift (kan koble ut trekk på forhjul) Tamiya Sport Tuned motor 2 stk karosseri - Castrol og Raybrig Castrol Raybrig TB-01 Toyota Altezza/ Lexus IS200 (Asfalt) Tamiya FF chassis - frontmontert motor med forhjulstrekk Tamiya 540 motor Altezza FF Kontrollere 1 Kyosho Perfex KT-2 1 Tamiya Adspec Sport 1 Hitec Ranger II Z 1 Hitec Challenger 250 MVH Tor Lindqvist PS! Skal bort! Blazing Star er SOLGT! Midnight Pumpkin er SOLGT! Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Prøv å annonsere på Radiostyrt Forum der får du garantert svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Prøv å annonsere på Radiostyrt Forum der får du garantert svar ;) takker! been there done that ;) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 int i den Lexusen jeg da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bump ^_^ Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Edit: Ny pris - 3000kr :D Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Edit: Ny pris - 3000kr :D hadde jeg hat 3000kr hadde jeg kjøpt! savne bensinbilen min fælt:( lyst på ny el:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 selger du det bare samlet eller? har du solgt noe? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skambud 1200,- hihi.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Edit: Solgt blazing star! 2500kr for resten! Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 pris på den gode gamle midninght pumpkin da? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 pris på den gode gamle midninght pumpkin da? du har pm Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 pris på Tamiya TB-10 ? hvor høy er den? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 pris på Tamiya TB-10 ? hvor høy er den? du også har pm :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 du også har pm :) har litt lyst på den.. viss jeg får skrapa sammen såpass.. tror du den funker til drifting? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg