Gå til innhold

Gul Saab 900 (vært i Bilsport) på R33 (?) mot Gjøvik!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sannt det!En relativt billig turbo bil med nok av power og relativt lette å trimme..eneste ulempen er vel at det er fwd..

En chippa Aero går veldig bra!Deilige å kjøre er de og!Så når jeg skal ha meg familie bil om noen år, så blir det nok en Saab 9-5 aero :D

 

 

Morro å høre om MANGE på forumet som disser FWD.. Høres ut som dere ikke har feste med fwd i det hele tatt, (da får dere heller gjøre noe for å forbedre det). Eller at dere har tenkt til å ligge breit med bilen deres hele tiden..

:thanks

 

Kjøp deg en 95 aero du:drivingblir nok fornøyd til slutt skal du se! mamma kjører en chippa aero forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å høre om MANGE på forumet som disser FWD.. Høres ut som dere ikke har feste med fwd i det hele tatt, (da får dere heller gjøre noe for å forbedre det). Eller at dere har tenkt til å ligge breit med bilen deres hele tiden..

:thanks

 

Kjøp deg en 95 aero du:drivingblir nok fornøyd til slutt skal du se! mamma kjører en chippa aero forresten..

 

tøfft=) hvor mmye er de i bilen hennes da?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å høre om MANGE på forumet som disser FWD.. Høres ut som dere ikke har feste med fwd i det hele tatt, (da får dere heller gjøre noe for å forbedre det). Eller at dere har tenkt til å ligge breit med bilen deres hele tiden..

:thanks

 

Kjøp deg en 95 aero du:drivingblir nok fornøyd til slutt skal du se! mamma kjører en chippa aero forresten..

Kjører FWD nå, og det er møkka kjedlig! Jeg synes det er morsomt å slenge litt med ræva nå og da, så da låner jeg mamma sin bimmer så fort det blir bløtt på asfalten(ikke så mye slitasje på dekka).

Saab lager nesten perfekte biler, utenom det at det er framhjulstrekk på bilene.Motoren er det ikke noe å si på. Blir nok aero en gang, men ikke enda..skal kjøre fra meg nå mens jeg kan med rwd...lever bare en gang!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den i Bilsport ja. Det sitter ikke samme motoren i den da den ble solgt med en annen motor. Er 300+ i den nå men de bygger en motor nå som skal i den etter hvert. De snakker om 700+ på den.

 

Jeg sveiset om IC'en på denne og div rør for ett par uker siden for den nye motoren har annet innsug.

 

Men 300+ på den fungerer godt siden den ikke veier en drit og har ett veldig påkostet understell m.m. Han svensken har virkelig plukket deler på øverste hylle. Har aldri likt SAAB men den bilen var virkelig pent laget.. Veldig gjennomført fra A til B

 

Mvh

 

Edit: Nabogutten er bilgal og er kjapp oppe med kamera når noen venner stopper i gården. Han var ute når saaben sto her oxo. Ligger bilder her: http://www.piczo.com/mrekren11?g=13891569&cr=2

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en side for dere som vil vite mer om det nye prosjektet: http://www.93x.se/93x4r/index.htm

dårlig oppdatert i det siste men.. bilen var utstillt på elmia i påsken. men den mangler ihvertfall den speialbestillte gearkassa før den er ferdig etter hva jeg har lest.. dette blir en heftig bil tror jeg.. :cool:

 

Bygger gromme biler han PA gitt.. Får lyst på en SAAB selv når jeg ser hva han bygger av de :D :popcorn

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår