Jonomega Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvor finner jeg sider med stayling til den? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 nbs http://www.norskbildelsenter.no/, og så og si alle andre stylingssjapper i norge. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da fikk jeg hentet bilen i går!! :) :driving Det jeg lurer på er : Har et sett lettmetall Felger som har stått på en omega før, passer di over på min passat tro? siden det er 5 bolt på bilen og det er felgene å. :hailvw Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Spørs jo hvilken boltsirkel det er på Opelen det? Og Et på felgene bør ikke være så veldig langt unna heller. Passaten har 5/112 ET 45 orgnalt, jeg har ET 35 og det passer også fint. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Spørs jo hvilken boltsirkel det er på Opelen det?Og Et på felgene bør ikke være så veldig langt unna heller. Passaten har 5/112 ET 45 orgnalt, jeg har ET 35 og det passer også fint. Oki Da får jeg bare prøve å se :):thanks Hvordan er girkula festet? Er den skrudd bare? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvor kjøpt du passaten din??? ser du er fra trondheim, er det tdi?? hvor mye betalt du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvor kjøpt du passaten din???ser du er fra trondheim, er det tdi?? hvor mye betalt du?? Det er en 1,6l stv, Kjøpte den på Møllerbil, Betalte 140000, bilen har gått kun 72000km :) Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvem kjøpte du den av da??? vi kjøpte vår tdi oppe der til terje øyangen. betalte 170.000 vi, gått som sivil piloti bil i tyskland, den hadde gått 121000km. fin bil men dæven dem prøve og lur seg unna alt opp der. jeg small nøkklan i bordet til dem oig sa jeg ikke villa ha til bake bila før demhar funnet ut hvorfor bila brukt 2 liter olje på kort tid. nå kjøre jeg rundt med en registrator som måle div ting for og finn ut hva som er galt. kjør bila de på naf test. det finnes mye sjulte feil på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvem kjøpte du den av da???vi kjøpte vår tdi oppe der til terje øyangen. betalte 170.000 vi, gått som sivil piloti bil i tyskland, den hadde gått 121000km. fin bil men dæven dem prøve og lur seg unna alt opp der. jeg small nøkklan i bordet til dem oig sa jeg ikke villa ha til bake bila før demhar funnet ut hvorfor bila brukt 2 liter olje på kort tid. nå kjøre jeg rundt med en registrator som måle div ting for og finn ut hva som er galt. kjør bila de på naf test. det finnes mye sjulte feil på disse bilene. Kjøpte den av en som het Wiggo Skal ha den på naf test løpe av uka tenkte jeg, Hoper di finner ut hva som er feil på bilen din og får fikset det, Betalte du mye for naf testen? :) Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Kjøpte den av en som het Wiggo Skal ha den på naf test løpe av uka tenkte jeg, Hoper di finner ut hva som er feil på bilen din og får fikset det, Betalte du mye for naf testen? :) ca 1400 da vi er medlem, garanti utløpst test heter den, nevn til dem på naf at du ønsker at roar ska teste den, kjenner passat meget godt, tro meg han finn vist det er noe, vask bila før du levere den slik at dem får bedømme lakken på bila di. roar er en som ikke like møller for og si det som sant er. han fikk ordna mye han ved at han tok en telefon. husk vi betale neste 200000 for en bil som drekk mer olje en diesel da. men vi har diesel forbruk nå på 0.3 på mila og det er vi meget fornøyd med. kvart tank fra oslo og opp til trondheim, det er ikke noe og si på. få hør hvordan det går på testen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 0.3 per mil? :hvaskjera Greit at de bruker lite, men så lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 0.3 per mil? :hvaskjeraGreit at de bruker lite, men så lite? ja den er målt til det. meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skal sote rutene på bilen i helga, Noen som vet hvordan man plokker ut rutene på sidedørene? Er El-ruter, Er det vanskelig? :driving Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Må vel først av med sidetrekket på døra, er en del skruer og noen klips som det sitter i, så må du nok ta av el-motoren og muligens noe annet slik at du får ut ruta :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skal sote rutene på bilen i helga, Noen som vet hvordan man plokker ut rutene på sidedørene? Er El-ruter, Er det vanskelig? :driving Ta av alt av dørtrekk. Da ser du sannsynligvis noen hvite dekkpropper(mener de var hvite) fjern disse, kjør ruta opp til du ser feste skinna, slå ut splinten i midten av festet, dytt ut tappen som sitter igjen. Fjern listen rundt vinduet. Når vinduet skal på plass lønner det seg å ha kjøpt nye fester(de forsvinner lett i bunn av døra) Fest disse i vinduet og trykk det på plass... Tror det var ca sånn vi gjorde det på min. Før soting og senk: Etter soting og senk: Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg