wicky124 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hei..se der ja...bilen ser mye bedre ut nå enn sist jeg så den på haugenstua da du kjøpte deler av meg...hmm...hvor lakkerte du felgene?har ett sett med brabus felger jeg må få lakkert... blir spennende å følge med på dette prosjektet... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 og hvor i all verden fikk du ta i 90-skjørt så billig a?hugger i oslo? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har du tatt ut baklyktene på mben din`? jeg hadde en å plukka ut lyktene å sjølve ramma til der lykta skulle vere vart vekk rusta:S Utrolig stor jobb å fixe.. men kansje dette problemet var bare hos min:P men men tøft prosjekt stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 om det er rust ved baklykta så logg deg inn på mercefreaken.com og kjøp komplett e500 look styling..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kastel: Klart jeg har tatt ut bak lyktene:) Kappa vekk rusta med vinkelsliper der og og sandblåste... Det er mye jobb, men det er i hvertfall noe spor igjen som lyktene kan hvile på! Får se hva jeg gjør. Kom gjerne med tips når det gjelder rusta. Har forøvrig funnet et rusthull over antenna på venstre side også. Lurer på om jeg skal ta en bit fra den ødelagte døra og overlappe!? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Wicky: Felga er lakka i garasjen hjemme:) Isi høggern på skui!! Jeg mangler kanal skjørtene da, så hvis du veit om noen billige et sted må du si ifra. (Kjøpte komplett g60 kit til gamle golfen der for 150,- har gjort noen varp der, men dette overgår det meste:) ) Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvor ligger denne huggern?aldri hørt om..hmmm..rart..hihi...åssen lakk brukte du til felgene?skal lakke mine også... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er en ny dupli color lack vi har fått på thorshov bilrek. Helt sjuk god dekkevne på den, så kostern 99,- Veit du om noen skjørter? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er en ny dupli color lack vi har fått på thorshov bilrek.Helt sjuk god dekkevne på den, så kostern 99,- Veit du om noen skjørter? denne må testes..hihi..nei vet dessverre ikke om noen kanalskjørt nei.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva mener du er kurant å gjøre? Kurant er vel å sveise en fint tilpassa plate og slenge på no epoxygrunning grunning å lakk sånn at du ikke får en svart flekk mitt i motorommet og forhøyinger der du har poppa fast plater... mnmn er opptill vær enkelt hvordan dem vil ha bilen sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 enig, sveiser ikke på samme side av plata, bytter side så slår ikke plata seg :) Bedre enn forhøyning og svartflekk, dette er jo ei STJERNEBIL! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 enig, sveiser ikke på samme side av plata, bytter side så slår ikke plata seg :)Bedre enn forhøyning og svartflekk, dette er jo ei STJERNEBIL! wll... som du sier hvis man punkter plat først og ikke lar det bli for varmt så slår d seg ikke så mye iallefall :) men du svessa... fete felger men nå må du se til å få slengt nå lakk på kjerra å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 enda ett spørsmål..pussa du ned felgene før du lakkerte dem?åssen stand var felgene dine i ? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kul den merca her da Svessa. Har nok sett deg i området ja :) Få senket den litt mere i front så blir det bra. Men kassen til subben din var jo veldig stor, hvor mange liter er den ? Lurer på omjeg har feil kasse til subben min skjønner du :) Gamle golfen din går jo fortsatt i traktene ser jeg, men nå med Rs fanger som ikke akkurat er lakkert bra. Be han fjerne Rs fronten hvis du kjenner han. Så ikke bra ut :) Men du får kose deg med rusten og han en fortsatt god dag :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 enda ett spørsmål..pussa du ned felgene før du lakkerte dem?åssen stand var felgene dine i ? det lurer jeg også på :well Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg