Probe GT Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kanskje ikke alle som fikk sett det her på tv, men det gjorde jeg.. og fant den nå på nettet så tenkte jeg kunne dele det med resten! http://www.filecabi.net/video/fm_miniskijump.html Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe, kunne blitt en ny sport det der:D:driving mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 superrepost Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Gammelt nytt ja, skal se Top Gear Ses 8 ep 3 etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Så det på tv jeg. Men godt tenkt. Sikkert mange som ikke har sett det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MisanoRed Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som har link til der de avliver og knuser den Toyota Hilux'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg