KrsTøffersen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Begynte plutselig å pipe her om dagen når jeg var ute og kjørte. Sjekka bremseveske beholderen, og den var på minimum! Fylte derfor på med bremsevæske, og etter et par dager var nivået på minimum igjen:well Skal ta den til en sjekk nå på fredag, men er det noen som har en ide om hvor feilen kan ligge? Har sjekka overalt etter lekkasjer, men det er visst ikke så lett å finne no lekkasje:( Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Plasser bilen din i en garasje eller no, så ser du der hvor dekkene har stått.. Tipper du vil se no da :) I følge haynes-boka så er det der du førsk skal sjekke Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg hadde problem med det. Men etter at jeg hadde den på eukontroll, ble den bra!Da hadde de skiftet kalipter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bremser er noe en ikke "spøker" med - parker bilen din til du har løst problemet mener jeg. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Sjekk alle tappeskruene ved caliperene, absolutt alle rør. Har nettopp jobbet en del med bremserør (ikke G4, Dai, men samme prinsipp), og man ser fort hvor det lekker. Bare det at en festeskrue ikke sitter godt nok kan ta bremsevæsken fort, tapper ut på drøy time med én festemutter løsnet. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er en av hjulene dine mer møkkete enn de andre? Da ligger mest sannsynlig feilen i det hjulet. Jeg har hatt samme problemet, og da viste det seg at den ene pakninga i den ene kalipperen foran vår gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har ikke kjørt noe med bilen siden jeg oppdaget lekkasjen, men som sagt skal den til sjekk hos mekaniker på fredag.. Men jeg skal sjekke ut det som nevnes over her i mellomtiden:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg