RoFFen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ønsker å kjøpe dyse setene som man skrur ned i toppen på gti, istede for de mekaniske! finnes på mange motorer med el sprut men jeg har dem ikke! 1,8l 8V motor Også en BTR for turbotrykk.. gjerne noe rundt 3bar. Er det noen som har liggende så send en PM! Rolf Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Dyseinnsatsene koster ikke mange kronene på Møller...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ikke for å kille tråden. men frode: har du delnr på disse setene? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 part # is 037 133 555 A Koster vel et sted mellom 50-200 for alle 4 hos forhandler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 flott! Da får jeg bestille derfra.. Du har ikke en BTR vel...? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 flott! Da får jeg bestille derfra..Du har ikke en BTR vel...? :) Mulig vi har en nesten ubrukt 3,5 bar Porsche 944 fpr Hva slags fuelrail, innsprut og dyser har du tenkt å bruke? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg er intrisert i den om du skal selge. Den passer vel på g60? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg er intrisert i den om du skal selge.Den passer vel på g60? Passer på G60 om du har rette chippet ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg