Colli Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Neida, han har jo beskyttelse på +! Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du, jeg håper SERIØST at du tuller!!!!DU kan ikke kjøre med batteriet sånn!!!!!!!! Tenk om du må bråbremse, så hoppet batteriet på hodet og vips!! Der har du sveiseapparatet du sier du trenger, bare at dette apparatet sveiser alle ledningene i bilen din!!! hehe ja skal finne en årdning på det:D den gummi greia står kilt den, i mylla den kablen som er festa oppå batteriklemma og batteriet, så den skal ikkje begynde å sveise den:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 profft arbeid dette hehehe. Litt CRC 556 til sidestøtte å greie. Bare et tips.. De flaskene der inneholder gass under trykk. Flasken er i metall. Flytter den flasken seg og kommer oppå +polen samt karosseriet så sier det bang og mere pang :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehe ja skal finne en årdning på det:Dden gummi greia står kilt den, i mylla den kablen som er festa oppå batteriklemma og batteriet, så den skal ikkje begynde å sveise den:D neineinei, du kan seriøst ikke kjøre rundt som det der!! om du absolutt ikke kan få noen til å sveise, så tar du batteriplaten du har, borrer et hull i midten og lager et "anker" igjennom tappehullet til reservehjulsbrønnen.. Det der er direkte farlig! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 neineinei, du kan seriøst ikke kjøre rundt som det der!! om du absolutt ikke kan få noen til å sveise, så tar du batteriplaten du har, borrer et hull i midten og lager et "anker" igjennom tappehullet til reservehjulsbrønnen.. Det der er direkte farlig! hehe ja du seier noe der:D skal sjå på det i morgen:D er så forferdeligt mørkt ute nå:) er bare en midlertidig løysning dette, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 profft arbeid dette hehehe. Litt CRC 556 til sidestøtte å greie. Bare et tips.. De flaskene der inneholder gass under trykk. Flasken er i metall. Flytter den flasken seg og kommer oppå +polen samt karosseriet så sier det bang og mere pang :D hehe fyrverkeri :popcorn jauda har rydda ut av bagasjen hadde så mye rart liggandes der:D topper, lmm, bensinpumpe, garasje jekk og vertøy kasser Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 er ikkje noen som har/veit om en B230ET eller 230FT som er til salgs vell? gidder ikkje å kjøpe den eg skulle ha, er så mye styr...... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehe ja du seier noe der:D skal sjå på det i morgen:D er så forferdeligt mørkt ute nå:) er bare en midlertidig løysning dette, ikke tro jeg sier det for å være "slem" altså, men det er litt py om vi leser om deg i avisen om et par dager. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ikke tro jeg sier det for å være "slem" altså, men det er litt py om vi leser om deg i avisen om et par dager. jupps sant det:D skal fikkse et kvart i morgen;D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 var å samla storboss i dag, og fant meg noen sideskjørt, var ikkje brukt en gang, så tok dei med meg og tok noen bilder når eg sjekka passform, må da kappe litt og mixe litt for å få dei på, men slenger no ut noen bilder eg:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 frontleppa passer ikke inn nei, men PLASTIKK på 240 må til? :shock: Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 frontleppa passer ikke inn nei, men PLASTIKK på 240 må til? :shock: hehe.... lippa skal vekk den/ snuast... ja.... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 eneste plastiko som passer er bross eller noe hjemmesnekkra ala texascom sitt... diskret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 eneste plastiko som passer er bross eller noe hjemmesnekkra ala texascom sitt... diskret... skal koppe til litt med tiden så får en sjå korleis det blir..... om det ser forjevligt ut så skal det ikkje på:D men tiden får sjå..... slik det ser ut midt på bilen når eg prøvde så såg det fint ut.... men er jo mye som kan forandre seg når en begynder å kappe og styre med dei:) og ikkje var det slike voldsome greier heller... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja, har du fikset batterifestet nå? Ikke hiv på styling da.....!!!! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg