soundlord Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har kjøpt meg ny bil,men får ikke samme trykk som i min gamle audi 80 1990 mod.har prøvd både portet og lukket kasse,men det ble ikke like mye trykk som i audin. Har ikke gjort noe med hatthylle eller bagasjerom enda.i audin var det 4 stk 4" porter i hatthyllen og dempet bagasjerom.Brukte da lukket kasse.Det fungerte greit. Trenger noen tips om hvilken kasse jeg burde ha,demping og evt reflexrør som sitter i hatthyllen.har tenkt på å lage bandpasskasse og lage kassen skrå med porter inn i skiluken/eller opp i hatthyllen.Ble bedre lyd jo lenger unna baksetene kassa sto. så hvis noen har noen gode tips,si fra:P Har 2 stk cerwin vega stroker 124 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 I min har jeg portet kasse. Tatt bort orginal høytalere baki, så hullene der fungerer som bassreflex. Du må ha kassen helt bakerst i bagasjerommet med bassreflexen innover i bilen, da får du mest trøkk. Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg