Bjerk1 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Type-R?Regner med det er Honda du er inne på. Civic type r? accord type r? Integra type r? Civic Type-R ja... men trenger ikke være de orginale setene. er de samme som de selger på mobilsentrum.no. såkalte "billigseter" egentlig. er slike jeg er ute etter. ;) har du noen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Civic Type-R ja... men trenger ikke være de orginale setene. er de samme som de selger på mobilsentrum.no. såkalte "billigseter" egentlig. er slike jeg er ute etter. ;) har du noen?? hvis det er slike du er ute etter, hvorfor ikke kjøpe dem der da ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hvis det er slike du er ute etter, hvorfor ikke kjøpe dem der da ? pengene det vettu. er sikkert noen som har noen her også, å da sparer jeg litt da vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Tror nok at orginale type-r seter går for MYE mer enn 1395 ;) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 typ 5 ganger så mye... :) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tror nok at orginale type-r seter går for MYE mer enn 1395 ;) har jo skjønt det da ;) men er ikke de orginale jeg er ute etter, men de som er "fake" som selges på mobilsentrum.. ingen som har? flere har sendt meg PM om at de har, men svaer jo ikke tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvorfor kjøpe brukt og eventuelt miste garanti (hvis den orginale eier ikke har kvittering) og returrett (du har 14 dager ved internett handel slik at du kan sjekke at ting passer) når de koster 1395 per stk? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvorfor kjøpe brukt og eventuelt miste garanti (hvis den orginale eier ikke har kvittering) og returrett (du har 14 dager ved internett handel slik at du kan sjekke at ting passer) når de koster 1395 per stk? du har et poeng der, MEN det er pengene vettu. det blir kostandes ca 3000 om jeg kjøper nye. Brukte får jeg vel til sånn ca 2000, gjerne med braketter som passer min bil også som koster 1000 lappen utenom nytt ;) derfor det vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg