Rusto Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Trenger litt bedre kjøreagenskaper på Toyota'n! Passer stabstagene fra GT'n over? AE82 sedan... Noen som vet hvor tykt det er? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Burde ikke være noe stort problem. De sitter jo montert fra dempertårnene å inn til torpedoveggen. Må vel bare lage noen hull i torpedoveggen, hvis de ikke er der allerede Har en kompis som har noen sånne liggende hvis det er av interresse Jeg husker ikke helt. men ett sted mellom 3 - 4 cm i diameter... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Snakker vi om stabilisatorstaget under bilen eller "tårnstaget" i motorrommet nå? :) Om det er stabilistatorstaget foran må du vel kanskje ha noen av brakettene fra GTn i tillegg. Jeg må iallfall gjøre dette på min AE92L om jeg vil ha stabilisatorstag framme på den. Det er kanskje heller ikke så dumt å ta med tårnstaget også om du vil stive av Corollan. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg mener det nederste! Noen som tilfeldigvis har noe sånt liggende, som de vil kvitte seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har bare de som er i motorrommet... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 whiteline har sett til bilen.. der du får stabstag under motor.. og poliforinger og en del andre ting.. så ska hjelpa masse for å få bilen stivare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 har du peil på hvor mye det koster for å få dette til norge? -tenker på foringer og stabstaget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 men "handling settet" koster 419 australske dollar pluss frakt.. det er ca 2500kr pluss frakt.. 1 aus dollar er ca 5-6kr Viss du går inn på suspension kit til bilen så finner du ut priser og hva du får med i kitene.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg