Gå til innhold

850 CSI til Salgs

Ranger emnet


951

Anbefalte innlegg

En '94 850 CSI skal selges..... :-(

 

Jeg vet ikke om det er noen som har interesse, men en kollege av meg (Sveitsisk) skal selge sin sorte 850 CSI.

En ganske "unik" bil i Norge vil jeg tro......

 

"Problemet" er vel sansynligvis import avgiftene, som ender paa rundt 350'000,-. ( I tillegg til kjöpsprisen paa rundt 250'000,)

 

Her er i allefall et (litt daarlig bilde):

 

Mer informasjon finnes under:

 

http://www.belsoft.ch/private/steffensen/import

(som paa ingen maate er en kommersiell side for bil-import, men en samling av egne erfaringer)

 

Hilsen

 

Jarle Steffensen

post-31-1380485020932_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene er bare alt for dyre!!!!!

Jeg skjönner ikke at folk i Norge lar seg utnytte paa den maaten.

Alle "forhold" mellom mennesker, ogsaa stat og borger baserer seg paa et "gi og ta", men i det siste synes jeg egentlig at staten bare tar..... Det var i alle fall ikke mye den har gitt meg för jeg flyttet.......

 

Ja bilen er fin den, stor nok, tung nok, kraftig nok.

Med rundt 370 hester er den ogsaa "nesten rask". ;)

Rett og slett en glimrende bil for lengre turer, enten i 80 over landeveien eller i 250 paa motorveien....

 

Jeg synes det er synd han skal selge den.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 951

Bilene er bare alt for dyre!!!!!

Jeg skjönner ikke at folk i Norge lar seg utnytte paa den maaten.

Alle "forhold" mellom mennesker, ogsaa stat og borger baserer seg paa et "gi og ta", men i det siste synes jeg egentlig at staten bare tar.......

 

 

ja du sier noe der men vi Normenn er jævlig flinke til å snakke men vi gjør f..... aldri noe mer enn det. Den eneste i norge som gjør noe er Arne Enger eller hva nå han heter. Han lastebil typen.

Vi er jo nok folk på dette forumet til å lagge BRÅK.

Hva med å sperre en vei inn til Oslo en morgen fra kl 7 til 10 da hadde vi vel måtte sitte inne resten av livet

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Hva med å sperre en vei inn til Oslo en morgen fra kl 7 til 10 da hadde vi vel måtte sitte inne resten av livet

 

Jepp, jeg ville nok regnet med det... Temmelig Sykt!

Roule by the Iron hand......eller noe slikt heter det vel.....

 

Jeg blir syk av mindre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

 

ja du sier noe der men vi Normenn er jævlig flinke til å snakke men vi gjør f..... aldri noe mer enn det. Den eneste i norge som gjør noe er Arne Enger eller hva nå han heter. Han lastebil typen.

Vi er jo nok folk på dette forumet til å lagge BRÅK.

Hva med å sperre en vei inn til Oslo en morgen fra kl 7 til 10 da hadde vi vel måtte sitte inne resten av livet

Det er jo fult mulig å få til noe sånt på en lovlig måte. Bare få has på noen biler som det må bergingsbil til for å få flyttet... Hheheh et x antall sånne i bom ringen et eller annet sted er vel ikke noe problem... Kjøp deg en bil som ikke går, få den ned til bomringen, vent til det kommer pol10 og be dem om å ringe bergingsbil (tlf. har jo ikke du) og da tar det vel ca. noen timer før alle de som ble med på dette er blitt flyttet fra stede.. heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Det er jo fult mulig å få til noe sånt på en lovlig måte. Bare få has på noen biler som det må bergingsbil til for å få flyttet... Hheheh et x antall sånne i bom ringen et eller annet sted er vel ikke noe problem... Kjøp deg en bil som ikke går, få den ned til bomringen, vent til det kommer pol10 og be dem om å ringe bergingsbil (tlf. har jo ikke du) og da tar det vel ca. noen timer før alle de som ble med på dette er blitt flyttet fra stede.. heheheh

 

Egentlig en ganske god ide... ;)

Desverre greier de sikkert aa henge paa oss ett ekker annet slik at vi sitter fengslet saa lenge at ungen min har tatt förerkort.....

Det er det som er saa synd.....

 

Forstyrrelse av ordensmakten, kjöring av kjöretöy i uforsvarlig tilstand,

....you name it....

De finner sikkert paa noe.......

 

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår