jsolg Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 som sagt i tittelen ønsker jeg å få litt mere futt i bilen min. denne bilen har ikke data innsprøytning så det kan jeg ikke gjøre:( har noen noen forslag til hva jeg kan gjøre? skal ikke så veldig mange hester tenkte meg kansje rundt 110-120 hvis det er mulig, uten å bruke for mye penger. takker for svar Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så det finnes altså ikke chip til den, da det er mekanisk innsprut? Går alltids an å justere på dieselpumpa da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja har hørt at det skal gi mer effekt. men hvor justerer jeg diesel pumpa? vil det da hjelpe og ha et sportsluftfilter i tillegg da? siden de øker noen prosent effekt og litt mer hvis en har turbo? Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Skru opp trykket på turboen og opp med dieseltrykket! Røyker noe veldig etterpå men du får god effekt, veit om en som har gjort det på sin 306 1.9 tdi Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg