MercFreak Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 heisann jeg har 79 mod 242 med orginal dash og sånn som jeg har tenkt og bytte til ny type, da lurer jeg på om det er plugg and play med nyere insturmenter eller om jeg er nødt for og reposisjonere kontakene bak der? jeg har yazaki insturmenter orginalt og skal ha vdo instrumenter inn i bilen sammen med ny typen dash, hadde vært kjekt om det bare var plugg and play.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 du må nok klippe og lime bra mye for å få det til. Edit: skaff et bra koblingskjema og sammenlign med de forskjellige typene/årsmodellene! FØR du begynner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hater koblings skjemaer, så da tar men heller hele ledningsnettet fra donor bilen også ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hater koblings skjemaer, så da tar men heller hele ledningsnettet fra donor bilen også ;) Det er lett jobb å kobble om,ikke lenge siden jeg gjorde det. da lagde jeg en overikt over hva som må gjøres,hadde jeg bare visst hvor den er i dag så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er lett jobb å kobble om,ikke lenge siden jeg gjorde det.da lagde jeg en overikt over hva som må gjøres,hadde jeg bare visst hvor den er i dag så... skrik ut hvis du finner den da :) er lei gammalt dashbord nå! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 bare å huske sikringer og releer så blir det bra.... er vel ikke så mange ledninger som må kobles om ,du kan jo også mekke overganger... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 bare å huske sikringer og releer så blir det bra.... hvilke sikringer og reler er det som berørers av omkobling til nyere instrumenter? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvilke sikringer og reler er det som berørers av omkobling til nyere instrumenter? ingen som jeg kan huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ps. vdo vs yakuza går ikke på samme årsmodell engang.. iallefall ikke på den gamle typen! da ryker sikringer. det er ikke all verden koblinger på de instrumentpanelene, man kan j faktisk trace seg frem til det meste, bare ved å se på kretskortet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 alt fungerer nå, enste jeg har ikke orka og forlenge lys styrke justerings ledningene, så har ikke instument lys eller varmeapparat lys, det får være til jeg bytter ledningsnett, må bytte rattstamme også.. nå får jeg hvertfall satt inn cd spiller på en fornuftig plass i det minste.. lurer på om jeg må spøryte om motor rommet i samma slengen når jeg bytter ledningsnett.. mye jobb detta gitt Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg