rolsen Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har skaffa meg en 12" sub og forsterker, og jeg lurer på hvordan jeg kan installere det i bilen for å få et bra utseende i bagasjerommet? Amatør som proff jeg trenger deres hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkeskate Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 legg kabler, skru forsterkeren fast i basskassa, plasser det innerst i bagasjerommet, skjul kabler. Så enkelt kan det være;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 bygg en heldekkende vegg i bagasjen der subben er på midten, så skjærer du hull og putter inn plexyglass på den ene sida, så du ser gjennom veggen til forsterkeren som er inni på den sida, og slenger et neonlys på veggen slik at vi bare ser lyset fra neonlyset, og ikke selve røret;) Men det spørs jo såklart hvor mye du vil gjøre ut av det;) Mikkeskate sitt forslag er enkelt og greit og veldig vanlig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har skaffa meg en 12" sub og forsterker, og jeg lurer på hvordan jeg kan installere det i bilen for å få et bra utseende i bagasjerommet? Amatør som proff jeg trenger deres hjelp! vel...for det første, har du ett behov for å ha reservedekket i bilen? Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 trenger ingen reservedekk, jo større plass, jo bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 da kan du jo støpe til en glassfiberkasse i reservehjulsbrønnen hvor du kan ha suben...forsterkeren finner du som oftest en grei plass til... Hvis du ikke har kjenskap til glassfiber så er det noen fine How-to's på Kompositt-forumet :) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg