asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 morn folkens.... jeg har en bilcross bil som jeg fikk til konfitmasjonen min som jeg var litt uheldig med når jeg sku lage belte kroker i seteryggen på ascona'n, for værken jeg eller svigerbroren min tenkte over d at bak den veggen er jo tanken, så vi presterte å borre et hull....noen som har forslag til åssen vi kan tette d på noen måte, må jo bli sveise evntuelt, men ossen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Sveise kan du nok glemme med en gang!! å siden bensin tærer på det meste så ville jeg skaffet meg en annen tank Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Skal den sveises, må den evnentuelt fylles helt med vann først. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hørt at d kan sveises, men jeg kan vell ikke akkurat gjøre d med bensin på tanken, kjenner en som gjør sånt, han brant seg greit..hehehe...kan jo ta den ut, fylle med vann og sånn at d er bare littegrann luft ved hullet og så sveise ganske så forsiktig, går ikke det daa???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ifølge reglene i bilcross er enhver form for sveising i bensintanken forbudt. Bruk heller en "båttank" beregnet for utenbordsmotorer. Mindre bryderi enn å sveise i originaltanken. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ifølge reglene i bilcross er enhver form for sveising i bensintanken forbudt. Bruk heller en "båttank" beregnet for utenbordsmotorer. Mindre bryderi enn å sveise i originaltanken. jaaa det er jeg klar over, men ingen som ser om vi har sveiset på baksiden som ingn kan se med mindre vi tar den ut på teknisk kontroll....hehe...jaa har vært inne på tanken om båttank ja, men vi har en annen ascona b tank som vi kan bruke, men d er så dumt å sløse med deler, di vokser tross alt ikke på trær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Mindre vekt blir det å :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Mindre vekt blir det å :D Mvh hva gir mindre vekt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 outboard båttank Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 du kan bruke andre tanker i bilcross så lenge den er festa godt., som grev1 foreslår. en båttank Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 du kan bruke andre tanker i bilcross så lenge den er festa godt., som grev1 foreslår. en båttank jaa jeg veit d, men det er et helvette med å lage en kasse til den daa...så hvis jeg bare får sveiset den orginale så tjener jeg en del penger og tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 fyll tanken med vann og sveis da! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det var en som tok på seg oppdraget med å sveise en bensin tank..... Det var ikke så mye igjen av byggningen når han var ferdig, og han har ingen sett siden, heller ikke bensintanken. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Slaglodding da? stort hull? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 men faen.. for all del ikke begynn å sveise hvis du klør etter å få det ferdig.. du må vite hva du driver med for å gjøre det.. kjenner en som har en del erfaring men alikevel endte opp med å havne på sykehuset pluss at garasjen brant ned... Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg