slitenvolvo Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Skal bytte girkasse i helga samt bytte simring bak veiva. Problemet er at jeg ikke er sikker på at det faktisk er simringen som lekker, da den har vært byttet ganske nylig. Hvis den ikke lekker må det være bunnpannepakningen, siden jeg har eliminert alt annet. Så det jeg lurte på, er om det går ann å bytte bunnpannepakningen, uten å ta ned traversen når jeg allerede har girkassen/svinghjulet ute. Vil helst ungå å ta ut mororen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 heis opp motoren 6 cm. så skal det gå;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 heis opp motoren 6 cm. så skal det gå;) Med eller uten girkasse på? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 lettest uten. men om du tar ut motoren er arbeidet MYE lettere Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Da prøver jeg det, takker. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg