gti_16v Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Litt usikker på om den hører hjemme her, men finner ikke noe annet forum å legge den i farten. Skal ha ny varebil etter å ha slitt ut ei Caravelle ved å kjøre over 350.000km på ca 8 år. Har bl.a. sett på Vito, men husker så at den har endel feil. Har dette rettet seg på senere modeller? Eller er det fortsatt slik? Tips om andre gode og stabile varebiler? Allt fra Caddy-klassen og opp til Caravelle-klassen, men bør ha god plass til beina. Caddyen var litt kort der nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Toyota Hiace!! Tror ikke du finner mer driftsikker varebil. Har en slik en på jobben selv, den er ganske god å kjøre, og den har god plass til bena:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg er glad i mercedes, men jeg vil ikke anbefale vito. kjenner flere som har det og de er ikke førnøyd... hele tiden er det småfeil (elektronikk) Jeg hadde åsså valgt Hiace m'm Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ville kjøpt hiace jeg og, bare god erfaring med disse Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 den eneste hiacen jeg har sitti i må være den mest stusselige bilen jeg har sitti i. dørene er for eksempel helt flate og sikkert ikke 5cm tjukke engang. og setene var ikke særlig gode heller. kjørte fra drammen til oslo og var ganske støl i rævva etter det. men de kommer jo sikkert i flere utgaver med mer utstyr og diverse.. og at de har bakhjulsdrift er jo et pluss for noen :) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Peugeot expert! God å kjøre, grei plass og grei utvendig størrelse på bilen.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den nye Caddy`n er jo en fin og komfortabel bil da, ikke så verst med plass heller i de største modellene da :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Kjøp hiace. Kjørt mange mange timer i diverse hiacer med 200t-300t km på klokka, hvorav hver eneste kilometer hadde vært bykjøring. Pålitelige biler som tåler en trøkk. Og så leveres de med 4wd eller RWD, ikke noen jalla FWD løsning. De nye dieselene er også rimelig spreke å kjøre. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hvorfor ikke en ford Transit? en slik enn http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1026472&username=parelius Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Var og testet H1, Vito, Opel noe og så på Citroën og Peugeot, Caddyen var vi å så på forrige helg, og den var for trang. Av de var det Vito og H1 som fristet mest, men blir en rundtur til for å se på andre merker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hiace, uten tvil. Med 4WD vel å merke. Vito burde man sky som pesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vurderer du H1, så er eneste mulighet å velge med CRDI motoren. Ikke sikker på om du får den i kun bakhjulstrekk? Hold deg absolutt langt unna alle andre utgaver av den. Hiace er driftsikker, men du verden så kjedelig. Vito, no no. Transporter T5, ok så sant du ikke skal trekke henger, eller laste tungt. Må i så fall være 4motion. Mitsubishi skulle komme med ny L300, har den kommet hit til lands enda? Caddy tdi er småmorsom og billig, men fwd. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Vurderer du H1, så er eneste mulighet å velge med CRDI motoren.Ikke sikker på om du får den i kun bakhjulstrekk? Hold deg absolutt langt unna alle andre utgaver av den. Hiace er driftsikker, men du verden så kjedelig. Vito, no no. Transporter T5, ok så sant du ikke skal trekke henger, eller laste tungt. Må i så fall være 4motion. Mitsubishi skulle komme med ny L300, har den kommet hit til lands enda? Caddy tdi er småmorsom og billig, men fwd. Den H1'en vi prøvde var 4wd, men husker ikke helt hva vi landet på på det tilbudet vi fikk, men mener det også var en 4wd. Men mener det var en CRDi. Fra Volkswagen var som sagt både Caddy og Caravelle for trangt. Hadde gått bra nok om det bare var jeg som skulle kjøre, men det er det dessverre ikke. Hva med SsangYong? Noen som har erfaring derfra? Denne virker litt spennende: http://www.rexton.no/netspinner/db2-rodius/internet/html/docs/Rodius_hovedkatalog_WEB.pdf Men vi får se hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Den H1'en vi prøvde var 4wd, men husker ikke helt hva vi landet på på det tilbudet vi fikk, men mener det også var en 4wd. Men mener det var en CRDi. Fra Volkswagen var som sagt både Caddy og Caravelle for trangt. Hadde gått bra nok om det bare var jeg som skulle kjøre, men det er det dessverre ikke. Hva med SsangYong? Noen som har erfaring derfra? Denne virker litt spennende: http://www.rexton.no/netspinner/db2-rodius/internet/html/docs/Rodius_hovedkatalog_WEB.pdf Men vi får se hva som skjer :) jeg ville ikke ha valgt SsangYong! Trur ikke det er veldig bra bil , etter det jeg har hørt, så trur det er så mange som kan SsanYong eller! Hvorfor ikke ford transit, tdci? 120hk chipper den til 150hk, men den går bra uten chip å den, så veier den nesten ingen ting, den kasse bilen! Den er sprek hvertfall Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fra Volkswagen var som sagt både Caddy og Caravelle for trangt. Hadde gått bra nok om det bare var jeg som skulle kjøre, men det er det dessverre ikke. Rart det der, i firmaet våres kjører de høyeste caddy/transporter, H1 var for trang. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg