Gå til innhold

Joiner "Passat klubben" snart :)

Ranger emnet


KaffeKarsK

Anbefalte innlegg

Henter mest sannsynlig i helgen eller begynnelsen av neste uke ny bil :)

 

1997Mod. VW Passat 1,9TDi Syncro!

Bilen er så å si helt standard. Ønsker å ha en "Clean stil" på denne bilen, altså inget fult styling sett. Senking, RS4-felger, crom speil osv. Noen som har tips på styling til denne bilen hvor jeg kan fortsette å ha en cleen stil?

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senking felg og litt crom gjør seg bra. Men om du skal ha mye crom syns jeg nesten bilen bør ha den "rette" fargen. Gjerne svart eller mørk blå. Da blir det utrolig bra med mye crom-grill, speil og rails.

Du sa ikke noe om hvilket chassi du har kjøpt men om det er stasjonsvogn (1,9 tdi syncro høres egentlig veldig ut som en stasjonsvogn:rolleyes:) syns jeg det gjør seg veldig godt med en liten takspoiler på bakruten. ;)

 

Bilder er påkrevd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en sort 99 mod Passat Sedan. Har nesten samme planer som deg egentlig, chrome grill, speilkapper og felger + senking :) Ellers er jo detaljer veldig smakfult, spesielt innvendig synes jeg. Lykter og blinklys er jo utskiftbare om det er ønskelig.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har startet en ny tråd om passaten! Sjekk ut! Bilder kommer!!

 

btw, Ikke stasjonsvogn :) Svart Metallic ja ;)

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Passat 1.8T sedan i 1 år nå. Kjempefornøyd med kjøre egenskapene. Neste år kommer det nok sportsunderstell og nye 17-18" felger på dyret. Har prioritert inne i bil til nå :). I fjord kom det inn 2x12" woofere samt en grei forsterker. I år skal jeg bytte fronthøyttalerene med noe snax. Samt EU kontroll, kanskje full defa installasjon (med batt.lader, cupevarmer...).

 

Har kjørt på den rundt 16000km, og eneste som har gått til skauen er ene pæra i frontlyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår