Peltz Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Walla Folkens. HjÆlP!!! Jeg trenger nye dempere på bilen bak. Hvem skaffr billige dempere med fjærer til en slik bil som lynet mitt.. En lekk dækel, og kraftige vibbs i bilen ved hastigheter på rubdt 70-150 km/t Svar snarest boys, her brenner det! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 har hørt at sacks sine er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Kjøp 2 Stk Gule Koni Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Jonte Kjøp 2 Stk Gule Koni Mekonomen har morroa. 1000 spenn for begge demperne bak. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Mekonomen har morroa. 1000 spenn for begge demperne bak. veit denna posten er sykt gammel, men forstår jeg det rett så har mekonomen koni dempere til 1000 spenn for begge bak?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hørtes rart ut. Mekonomen er jo svindyr på det meste. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hørtes rart ut. Mekonomen er jo svindyr på det meste. Synes da ikke de er så dyre? Problemet mitt er at de ofte gir meg feil deler, men prisen synes jeg er helt ok, iallefall for Corrado! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Synes da ikke de er så dyre? Problemet mitt er at de ofte gir meg feil deler, men prisen synes jeg er helt ok, iallefall for Corrado! Støtter denne, mekonomen har gode priser, prisene lar seg også presses litte grannn :D Pleier å ringe rundt å undersøke hva slags deler som passer osv før jeg tar turen til mekonomen å sier jeg skal ha DEN delen til DEN bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Støtter denne, mekonomen har gode priser, prisene lar seg også presses litte grannn :D Pleier å ringe rundt å undersøke hva slags deler som passer osv før jeg tar turen til mekonomen å sier jeg skal ha DEN delen til DEN bilen. Ja, har fått mye bra avslag der. Nettsiden er jo også fin da, hvor bilen identifiseres ut i fra reg. nummer! Konge :) Men kanskje mekonomen i Arendal er bedre enn de andre :P Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 må støtte meg til dere andre her. mekonomen har mye bra til en god pris. MEN!! har di koni til 1000 lappen?? lite trolig, men skal sjekkes opp :driving Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Har kjøpt Koni til andre biler enn Vw, og de har ligget på ca 1000,- pr stk. Vil tro at det er en sånn ca snittpris man kan rette seg etter til alle biler. Selvfølgelig finnes det biler som trenger litt spesielle dempere, og dem kan bli dyrere. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Det var synd at Krogslund ikke fikk det til å funke i norge. Prisene var mye lavere der enn hos mekonomen. Jeg bestilte deler fra GermanAutoParts i USA sist. Sparte over 2000kr i tilleg til flere deler som føler,tetninger,foring rundt servosnekke og oljepumpe som mekonomen ikke har i online katalogen sin. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg bestilte deler fra GermanAutoParts i USA sist. Sparte over 2000kr i tilleg til flere deler som føler,tetninger,foring rundt servosnekke og oljepumpe som mekonomen ikke har i online katalogen sin. Gikk det raskt å få deler fra GermanAutoParts? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Gikk det raskt å få deler fra GermanAutoParts? Tok vel en 14 dager hit opp Stoppa opp noen dager hos tollen. De sendte papirer hit som jeg måtte svare på . Veit ikke om det er sånn hver gang noe skal fortolles. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg