Gå til innhold

Spotting i Asker..

Ranger emnet


kamro

Anbefalte innlegg

sikkert Stig78 som har vært på fære igjen, den er utrolig rå, men ingen 22B ;)

Det her var iallfall en 22B ;)

 

 

Hehe så den jeg også, så også deg i den gule bilen din :)

Hehe :) Hvilken bil kjører du rundt i da?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser deg støtt og stadig jeg også om du er den jeg tror du er :P Den guloransje hvor det står gatebil i ruta på ?

Meg?

Kjører en Gul Suzuki SJ413 med Offroad.no i ruta ;) Den er for det meste brun / gjørmete da.

 

mokkete.jpg

 

IMG_0417.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg?

Kjører en Gul Suzuki SJ413 med Offroad.no i ruta ;) Den er for det meste brun / gjørmete da.

 

mokkete.jpg

 

IMG_0417.jpg

 

Nei lol, er det der din? Har sett deg på bleiker en del ganger tror jeg! Er bildet tatt på nedre frydendal? Synes jeg kjenner igjen garasjen der :p

92' BMW 320i Coupé E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var iallfall en 22B ;)

 

 

 

Hehe :) Hvilken bil kjører du rundt i da?

 

Hmm, tvilsomt at det er en 22b. Visste ikke at det var noen i norge en gang jeg, sikkert no 2dørs rs eller no men ikke 22b. Er jo drit sjelden.

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også sett bilen din stå parkert på bleiker Vgs. hvilken linje går du på?

Går Allmen påbygging :)

Går du på Bleiker?

 

 

Hmm, tvilsomt at det er en 22b. Visste ikke at det var noen i norge en gang jeg, sikkert no 2dørs rs eller no men ikke 22b. Er jo drit sjelden.

Åjoda, det finnes i Norge. Jeg ser da forskjell på en 22B som er en av topp10 drømmebilene mine, og en "vanlig" Impreza ;)

En på forumet her har / hadde jo en 22B.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=16376&page=3

 

DSCF0017.sized.jpg

 

DSCF0018.sized.jpg

 

DSCF0026.sized.jpg

 

Og den ble registrert på hvite skilter. Om dette er den eneste i Norge er det vel den jeg så. Kjørte uten frontfanger om jeg ikke husker feil. Har sett den stå på div. treff også uten fanger.

 

107_0741.jpg

Samme bil?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler... Jeg hadde min siste skoledag på Onsdag ;) Skal bare på skolen på eksamensdagene (3 dager spredt utover den neste måneden). :D

 

Så du får kose deg videre på skolen ;) hehe, går den bra eller? Gocarten altså :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler... Jeg hadde min siste skoledag på Onsdag ;) Skal bare på skolen på eksamensdagene (3 dager spredt utover den neste måneden). :D

 

Så du får kose deg videre på skolen ;) hehe, går den bra eller? Gocarten altså :)

 

ok.=) vi har ikke fått testa den skikkelig enda,men det sitter en Rm80 motor på den nå,den er oppgitt til og yte ca 28Hk,så får håpe den hvertfall flytter litt på seg

- 80 quattro 5e

 

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins en 22b i Norge.

Den blei stjelt men funnet igjen.

Kal meg en krakk vist jeg tar feil:P

 

Du er ingen krakk, for det du sier er sant. Den eneste 22b her til lands ble stjålet fra en bilbutikk der den stod og ventet på en ny potensiell eier. Mener det skjedde natt til en søndag, og den ble funnet igjen, sammen med noen andre stjålne Imprezaer, samme kvelden om jeg ikke tar helt feil.

Tyvene ble tatt mens de stod på hodet nedi motorrommet. Bilen hadde fått gjennomgå, det var gjort hærverk på den, men det lot seg fikses. Bilen er nå solgt, jeg vet desverre ikke hvor den holder til, men den er fortsatt i landet.

 

Spottingsene i Asker var sikkert meg, da jeg var gjennom der den dagen. Min bil er ingen 22b, men den har noen av de samme trekkene faktisk. Men jeg har ikke skjermbreddinga, og jeg har ikke rattet på høyre side. Jeg har en noe ombygd GT :)

Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingsene i Asker var sikkert meg, da jeg var gjennom der den dagen. Min bil er ingen 22b, men den har noen av de samme trekkene faktisk. Men jeg har ikke skjermbreddinga, og jeg har ikke rattet på høyre side. Jeg har en noe ombygd GT :)

Jeg har sett bilen din før... men denne bilen jeg så var en 22B garantert. Uten frontfanger og lufta IC'en sin ;) Er jo ikke til å unngå med den kraftige breddingen osv. En kompis så den på motorveien fra Sandvika samme dagen... så den var nok i traktene.

 

Din har jeg sett i Sandvika en del ganger hvis jeg ikke tar feil.

2-dørs ikkesant? Grom bil det og! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår