moBEKK Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Har nå prøvd meg på en Subaru impreza WRX. Vet det er et lite bilde, og noe småtteri her og der, men ble ganske fornøyd med den. Original: Mod: UPDATE: Trivelig med tilbakemeldinger! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Den ble tøff den! Eneste jeg kan se er at motorromet stikker litt langt ut foran, og at felgene er litt kantete, men det fikser du lett ved å trykke feather og sette den på 1-3 før du new layer copy:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 bra modd! :) likte at pansere stakk litt ut av "bilde" men panseret ser blått ut og felgene er litt skarpe Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Det var også en ting ja;) Prøv å bruk levels på felgene, så kan du stille litt på farger, kontraster o.l:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moBEKK Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hehe, panseret tenkte jeg faktisk ikke på. tok panseret fra en blå subaru, skal prøve å ordne oppe litt på den nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moBEKK Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Da har jeg laget en liten update hvor jeg har gjort følgende: - "trekt inn" motorrommet litt - lakket panseret rødt - Laget vindu i panserluka, der hvor det var hvitt før - Gjort et forsøk på litt wide-body. (aldri prøvd før, så ble ganske dårlig) Bare å fortsette å kommentere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg