snoemann Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Heisann! Var nettopp nede på skroten nå. Så en bmw av 80 modell type.. heter vel E30? Den hadde 17 tommers felger, type wolfrace. Så ganske stilige ut. Var 4 bolters også, hvis jeg ikke husker feil fra å ha lest litt her så er det vel 4x100? Passer så disse felgene til min Golf 2? Hva med senterbolten og slikt? Han hadde kræsjet med den da, på ene siden, hadde skrubbet den ene felgen litt så det ut som, men så ikke ut som noen større skade. Jeg vet jo ingenting om kast eller liknende. Blir det litt drøyt å betale for å få disse fra skrothandelen? Vet ikke hvor mye de pleier å ta for sånt? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 alltså..er vel 4*100 og sånn men kan du ikke bare teste dem på en golf 2 som står på huggeren der ? (regner med det er noen av de der og :) ) og ang kast så er det vanlig at huggerene har dekkmaskin og sånn slik at dem kan sjekke om det er kast o.l. legg gjerne ut bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hmm ja det har dem kanskje ja... mobilen min har sluttet å ville ta bilder så får ikke gjort det akkurat nuh... men muligens senere.. er bare redd for at felgene blir tatt =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 bmw har 4x100 ja.. men tror ET vil bli riv ruskende galt :) men skader jo ikke å prøve da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ja.. fant ikke noe om et på selve felgen heller... må sikkert skru den av.. hvis den er på 25 går det kanskje, selvom det ikke er helt lovlig... men mange av de er vel 15 og slikt også? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ja.. fant ikke noe om et på selve felgen heller... må sikkert skru den av.. hvis den er på 25 går det kanskje, selvom det ikke er helt lovlig... men mange av de er vel 15 og slikt også? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har bmw vinterfelger selv, og det subber jævlig mye assa.. Men dette avhenger jo på prisen:D om høggern ikke skal ha for mye så tar du dem og eventuelt selger dem videre.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 opeldug : Da må jeg spørre om ET og annet info på felgene dine?? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Mine 7x15 ET25 BMW felger passet som en drøm på Golf. Litt subb med 205/50 dekk men 195/50 funket utmerket. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg