chriii Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Da jeg kjøpte bilen så jeg ikke dette så godt... han som solgte den jobbet på et bilverksted og han hadde rettet ut bulker + lakkert.. MEN for en farge forskjell! har gjort det samme på noen små flekker hvor han skulle ha pussa vekk rust osv.. Dette er noe jeg mener jeg burde fikse før jeg gjøre noen store innkjøp til bilen.. Blitsen gjør at det er litt rar rød farge ovnefor der han har lakka, men se på døra, der ser du den orginale fargen.. (Farge kode R-81) La ved en link til bildet, da bildet nekta å bli mindre... http://home.no.net/chriii/lakk.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 det dær så ikke bra ut næi...eneste man kan gjøre er å omlakkere.....tviler på at han som solgte deg bilen har så mye peiling som han gir utrykk for... sånnt er helt uakseptabelt i bransjen... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriii Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 det dær så ikke bra ut næi...eneste man kan gjøre er å omlakkere.....tviler på at han som solgte deg bilen har så mye peiling som han gir utrykk for...sånnt er helt uakseptabelt i bransjen... jau.. men det koster fleks.. ingen som vet om noen i Møre og romsdal \ nerheten som er flinke til å lakere da? som tar det svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Tragisk..... Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det så mildt sagt jævlig ut ja. Skjønner ikke hvorfor han har flekklakkert slikt men... Men så du virkelig ikke dette når du kjøpte bilen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriii Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det så mildt sagt jævlig ut ja. Skjønner ikke hvorfor han har flekklakkert slikt men... Men så du virkelig ikke dette når du kjøpte bilen? Niks, det har bare bltit værre og værre.. så nå trenger jeg noen i Kristiansund område eller sør over, mot sverige som kan fikse dette svart :P skal til sverige 10 juli -> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hehe flekkelakk ja.har samme problem.skal sende inn hele bilen til hel lakkering nå. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriii Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hehe flekkelakk ja.har samme problem.skal sende inn hele bilen til hel lakkering nå. Mye skal du betale for hel-lakering da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Kjør til polen da for guds skyld.. ligger en egen tråd om dette her på bilforumet.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg