GaarA_MB Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 MB 190e prosjekt: Jeg kjøpte en passe bra MB 190e til 15000kr.. som jeg har tenkt og fikse opp litt .. ting jeg har tenkt å gjøre: Sette på 16v styling. Lakkering. felger og dekk bakrute senker øyelokk motor skal skifte til 2,5 toms eksos anlegg ++++ Ting som jeg har fikset: Lakkering av grill tatt meste parten av rust sotet bak lys skiftet til DTM twin Potte ++++ Bilder kommer... fra både før og etter de prossesene jeg har gjort :driving Siter -------------------------------------------------- Mercedes Benz 190 e 2.0 Prosjekt *Prosjekt link* X:86- Volvo 240 Gl limited editon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hallo. ska ikke ha dæ vinge da??:D 16v seff. har motor å vist du ska ha 2 liter da:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hvem er du=??:P bilder av 190n? Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg