_MazdaPowah_ Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har en 230et 87-modell med automat kasse(aw-71) Har sprengt automat-kassa for 2 gang nå:confused: Så tenkte jeg skulle bygge om til manuell kasse. Regner med det blir m46 kasse. Men hva er svinghjuls-sensor? må jeg bygge til det på manuell kassen? eller er det sensor på automat-kassen fra før så jeg kan flytte over? Og kan jeg bruke samme OD-relee'et fra automat til manuell? Ellers så er det vel bare pedalsett, mellomaksling og girspake jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Svinghjulsensorene er like på automat og manuell. Eneste du trenger å gjøre er å bytte svinghjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 trenger vel fort wire/ Master og slavesylinder til clutchen og. Overdrive på automatkasse? finnes det??:hvaskjera Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 :thanks Så da står svinghjuls-sensoren på motoren fra før da? Eller må jeg flytte den over til manuell kassen? Ja regner med jeg må få tak i enten vaier eller sylinder osv. Er vel lettest å bygge om til vaier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Svinghjulsfølerene står på en brakett i bakant på motoren. Dem sitter ikke i forbindelse med clutchhus eller kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Er ingen stor sak å bygge om til hydraulisk, det er ihvertfall mye bedre å kjøre med. Vil ikke si at wire er lettere å bygge om til, er som man tar det. Ja, det finnes overdrive på automatkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg