Gå til innhold

Totalvrak....

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

Hehe.. kan vel med sikkerhet si at denne er totalvrak hvertfall :D

 

Gikk bra med folka.. gammelt ektepar i 60 åra som fikk sleng og havna slik.. ikke spør hvordan for det tror jeg ikke de skjønner selv ;) Men det er garantert ikke fake.. skjedde i distriktet her og bildet er fra Ringerikes blad...

post-1483-13804851583114_thumb.jpg

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hadde litt trøbbel med en varebil som prøvde å krysse veien i 80 sonen jeg...Skader for over 80000. På bildet står en kar og viser hvor kanalene buler ut. Forsikringsselskapet overtok vraket ja. Det verste av alt, var at jeg fant bilen til salgs hos en bruktbilforretning noen måneder senere. Jeg dro for å prøvekjøre den, og var "veldig interessert i å kjøpe". Spurte hvorfor bilen var nylakkert, fikk som svar at den ene framskjermen var skiftet, så hele bilen ble lakkert for å unngå fargeforskjell. Javel....... Jeg turte ikke å si at jeg hadde hatt bilen før (Selgeren var stor!).

post-2248-13804851583246_thumb.jpg

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Her er bilder av crash kamerat av meg klarte på E6 ved Skedsmo i vinter... var speilblankt nedi den gropa... eneste stedet hvor det hadde lagt seg is:) uflaks

 

 

 

IM001917.JPG

IM001918.JPG

IM001923.JPG

100 m bortenfor er det ikke gjerde:) flaks

IM001922.JPG

her er de som var i bilen... + 1 til.. full bil.. 160 km/t og så kjenner du bilen begynner å slenge... nettopp vært på shell å kjøpt pølse å brus meny:)... de som satt bak kom ut med cola over hele seg:) hehe.. var leiebil da:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Ser jo ut som en sprell ny Primera det der? Blei vel fornøyd når de fikk igjen bilen sin de da :D

 

den var sprell ny ja:).. vet ikke helt jeg

 

Noe av det er hemmeligt.. kan si at leiebilen ikke stod på han:) den stod mer på sjefen til søstra hans, :)

 

så det ble en liten sak ut av det.. men hvem den sjefen er kan jeg desverre ikke si:).. en kjendis ja.. men hvem nei:).. se og hør matriale.. hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

 

Det var ikke over en liten bakketopp med påfølgende venstresving vel? Det er flere som har snurra/taka/dratt av der...

 

Jo, stemmer nok det!

Er ikkje så slem i 80, men merker allerede i 100 at den byrjer å bli skarp. Hadde godt 160 inn mot bakketoppen. Vart litt lett i baken i svingen da, så eg jobba hart ei stund før eg måtte kaste inn handkle...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sitti på med golf 3 over denne og lignende bakketopper, og den slipper i ræva med bare to personer i bilen.. Det er litt ekkelt, iogmed at farten har vært lavere enn hva jeg har hatt med andre biler.

 

Har pendla den veien nattestid i et par år, og begynner med det igjen på mandag etter 2års opphold...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å krangle om kjørefeltet med semitrailer :/

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår