Aleksand3r Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 lurte på hvordan monterer spoiler, noen som kan forklare Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 lurte på hvordan monterer spoiler, noen som kan forklare noen spesiel spoiler du tenker på? type? finnes mange spoilere og derme mange måter og montere på.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 lime eller skru Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg lurer også litt på dette. Om manda skal skru, hvordan skal man da behandle hullet man lager..? og hva slags skruer skal man bruke..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 en liten plate på undersiden av bagasjelåkke og noen skruer med skiver på.. pluss litt locktite i skruehulla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 en liten plate på undersiden av bagasjelåkke og noen skruer med skiver på.. pluss litt locktite i skruehulla.. Vil ikke oppstå rust da? Bilen jeg kjøpte var det bare skrudd i skruer, og her har jeg fått rustdannelse på både skruer og hull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg