volvofanatist Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehe, trur nok ikke han har gitt opp, men det frister nok ikke så jævli å stå ute om dagen.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Emil, ja har vel ett eller annet sted, bare problemer med og finne ting jeg veit jeg har! hehe.. Blir gjemt så godt serru! Men finner jeg den får du den.. Men ståle snakket om mulig han hadde en til deg og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Dette blir bra! Sleng ut MASSE bilder!:thumb Stå på mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 blir bra dette:) skal no bli artig å følge med på denne tråden Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Oppdatering? Håper du ikke har gitt opp![/QUOT gir aldrig opp noe jeg har begynnt på men det har vært litt andre ting i det siste pluss dårlig vær står ute men garasje er på gang... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Emil, ja har vel ett eller annet sted, bare problemer med og finne ting jeg veit jeg har! hehe.. Blir gjemt så godt serru! Men finner jeg den får du den.. Men ståle snakket om mulig han hadde en til deg og eller? har fått tak i hos ståle hehe...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Dette blir bra! Sleng ut MASSE bilder!:thumb Stå på mann! takker bilder kommer så fort jeg har fått gjort mere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 blir bra dette:)skal no bli artig å følge med på denne tråden takker takker den blir nok bra bare jeg får somlet meg videre...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Oppdatering? Håper du ikke har gitt opp![/QUOT gir aldrig opp noe jeg har begynnt på men det har vært litt andre ting i det siste pluss dårlig vær står ute men garasje er på gang... :thumb Snakker vi garasje snart asså? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Oppdatering? Håper du ikke har gitt opp![/QUOT gir aldrig opp noe jeg har begynnt på men det har vært litt andre ting i det siste pluss dårlig vær står ute men garasje er på gang... :thumb Oki, det er bra! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg gleder meg til denne bilen blir ferdig! selv om den ikke er ferdig kan man se at "amazonemil" kan forvandle gråstein om til gull;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jepp den er på gang den nå øystein... 245 skal i hus før snøen kommer. 245 gl vet ikke om det blir gull men den skal bli bra det kan jeg love. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 her er noen småtind jeg har skaffet i det siste. og her er det ferdig grunnet snart klar til mont.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ser bra ut detta;) Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg