BIG1 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Snufs... dæven steike det var trist å se bilen dra sin vei :( solgte den i dag, buuhuuuu.... klump i halsen :( http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1087299 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Kjipt...hvorfor solgte du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Lyst på cabriolet. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Har sikla på bilen din i årevis, og synes den er kjempefin. Tør jeg spørre hva den gikk for? Håper du ikke solgte den alt for billig. Hadde jeg skulle hatt en 740 igjen, hadde den blitt tilnærmet lik gammelbilen din. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Takk:) Den gikk for 45.000 (uten stereoanlegg) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Men JEG skulle jo kjøpe den! (en vakker dag, var planen) så selger du den til noen andre??? hehe:P Men, siden du sikler på bmw cab, vet jeg, så er jo det bare positivt!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Får håpe den nye eieren tar godt vare på den da,dumt hvis den skulle forfalle... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 ja åssen bil blir det nå da. en nyere cab? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja den nye eieren skulle lakke den opp igjen og sette i turbomotor, så dette er vel bare positivt.. håper han gir den like mye kjærlighet som jeg har gjort:) e.s.h: Jepp, blir vel en bmw e36 cab.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 tro meg ,du kommer til å angre før eller senere... e36 cab kan desverre ikke måle seg med en gammel volvo, selv om det kan være kjekkere med åpent tak om sommeren... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja den nye eieren skulle lakke den opp igjen og sette i turbomotor, så dette er vel bare positivt.. håper han gir den like mye kjærlighet som jeg har gjort:) e.s.h: Jepp, blir vel en bmw e36 cab.. Har den nye eieren noen prosjekttråd en eller annen plass. Har lyst til å se hva som skjer videre med den bilen. Det er etter min mening automtive perfeksjon.(kanskje å ta litt i, men synes bilen din var helrå) Han lakkerer den vel ikke i noen annen farge vel? Det ville i så fall være synd. Husker det er flere år siden jeg på et eller annet vis kom over hjemmesiden din og fikk se bilen og fallt fullstendig for den. Den er vel kanskje en av grunene til at jeg kjøpte meg volvo 740 selv.(en sliten B230A tough) Hadde tenkt å turbokonvertere den og lakkere den svart, men hadde ikke plagsomt mye penger. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Han ville ha samme farge, men i metallic.. men håper han fortsatt vil ha den i svart blank. Kan jo høre med han om han legger den ut på nettet her. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja den nye eieren skulle lakke den opp igjen og sette i turbomotor, så dette er vel bare positivt.. håper han gir den like mye kjærlighet som jeg har gjort:) e.s.h: Jepp, blir vel en bmw e36 cab.. åsså e36!?!? pakkisføner.. bra du fikk mye for 7førren da, så har du mye å kjøpe fake gullkjeder å masse skosverte før du handler den nye haugen sier igjen sånn jeg sa til deg en gang for lenge siden bilen din har vært en av de som har inspirert meg til å i det hele tatt ha 7førti, digg bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 "Den fremstår som ny" "..med lav kilometerstand" hehe :thumb Greit å prøve litt forskjellige biler.. blir for dumt å låse seg til ett merke (volvo f.eks) hele livet. Finn en pen e36 cab med sekser, og du blir garantert fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 tro meg ,du kommer til å angre før eller senere... e36 cab kan desverre ikke måle seg med en gammel volvo, selv om det kan være kjekkere med åpent tak om sommeren... Har du kjørt/eid en E36 cab? Riktignok er 740 fet, og ja, jeg har litt lyst på en, men hvorfor sverger alle Volvo-eiere til de rustne, gamle kassene? Unnskyld ordbruken, men hva er egentlig så utrolig fasinerende med dem? :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg