Riskokern Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 1.8 liter golf 2 selges for 500 kr med automat kasse og drivakseler. Har også en golf 90 dør selges for 750 kr Må bort fort ...... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei.Er interessert.Er det en komplett motor(dynamo/fordeler/osv)? Er dette forgasser motor? Km stand? Ulyder/feil på motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Det er en 1.8 med gasser ... plukket komplett ut av en bil, alle ledninger og det som trengs til fungere . den har gått ca 120000 km ... Den er tatt fra en 87 model. Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvor i akershus holder du til? Hvordan er standen på den? Er den i bra stand? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg holder til i nittedal. Jeg finner desverre ikke ut motorkoden. Mente koden skulle stå på forsiden av motoren bak fordelern. men der er det ikke noe leselig .... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Er intr. Du skal vel ikke tilfeldigvis ikke til Tr.heim snart? :P hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg fant ut at det er en GU motor Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg