Turboperformance Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 er grom lyd. 242'a min med B230FK og 3" (en demper) k&n filter, dump hørtes ut som den Grp.A traktoren :D har aldri hørt noen av mine biler kjøre sin vei. er alltid meg bak rattet. Hva sier BT om èn potte? :deng Hehe, kjør selv, ingen andre er bedre sjafører enn seg selv :driving Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hva sier BT om èn potte? :deng Hehe, kjør selv, ingen andre er bedre sjafører enn seg selv :driving BT sier følgende om 1 potte: "Bråker vel litt mye av den eksosen her, må nok bytte eksos ja" Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg har kun 1 lyddemper og biltilsynet sa ingen ting. er foresten sånn stygg torshow karbon dritt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hei. noen som vet om 3" effektanlegg til 940 turbo blir godkjenning i eu-komtrollen? det er jo en lyddemper som blir borte.... Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 som sagt. jeg fikk hvertfall mitt gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Biltilsyn her oppe krevde 2 potter.. bråkte for mye med en potte sa de?? Veit ikke om de målte støy. Men min mening er at skal du bruke bilen noe så er det mye behagligere med to potter. Men det er veldig mye å si hva kamaksel du har og størelse på turbin. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Du er heldig hvis du får godkjent med 1 potte... BT her klagde på for høyt støynivå når de stoppa et par turbo biler med 3" JT og en demper, og med to potter hadde man mest sannsynlig sluppet unna, eller evt fått det godkjent... kjører selv med 1 potte, men har ikke blitt stoppa eller fått noen pekepinn på det enda, kun noen sure naboer i bygda hjemme som mener j er en pest på kveldstid når j passerer... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg