vidarj Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Selger 240en min pga. mangel på ferdigheter... Må bytte eksos (grenrør), sveise på de nye kanalene jeg har (ytre), og fikse tuta og skiltlys for å få den igjennom eu. Samt. lufte bremsene Bilen har rulla 350 000 km ca. Fin i lakken på de fleste steder, trenger å poleres, og panser trenger ny lakk og smøring! Cd spiller kan medfølge for 1000,- ekstra Selges hbo. 5000,- SMS/Ringe; 47 66 38 48 mail: vidarjak88@hotmail.com Ikke EU ok, Årsavgift ikke bet. Mye bil for pengene hvis du er litt fingernem (noe jeg ikke er) Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bilen er veldig veldig god å kjøre, drar som fy helt opp til 7000 ;) Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg