Ejd33p Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Mesteparten av moddene er Brusha, borsett fra felgene(selv om de er heftigt modifisert) det ene eksos røret, registrerings skiltet, bakgrunnen og deler av baklyktene,. så den er kansje litt toony. Original Chop C&C's pleas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ser bra ut denne ja. Synes det ble LITT for mye refleksjoner på bakfangern da. Men eller så ser det meget bra ut! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Syns den ble dritfet =D Eneste jeg kan se er at framdekket ser litt kutta ut, v\fremre hjulbue Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Dritkul denne, syns kanskje at, som Caps sier, at det er litt for mye refleksjoner rundt om kring, også ser karbonen litt toony ut... Men dritkul da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg har prøvd og prøvd men får aldri karbonen min til å se sånn bra ut :( Min blir så grov og fæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ikke for å kritisere siden mine choppe skills er meget begrensede, men syns bakhjulet har litt rar vinkel. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Rå modd, men nummerskiltet passet ikke inn.. det ble for blurry! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg