SOFTY Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hvis jeg skal bytte ut frontsettet i en 240.. må man bytte kablene å da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis du får det til er det helt klart det beste å bytte de til noe litt bedre, men jeg har av erfaring funnet ut at det ikke alltid er lett å få nye kabler inn til døra. Men på et eller annet vis så har man da fått det til.. Vil den ikke så skal den! blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hvis jeg skal bytte ut frontsettet i en 240.. må man bytte kablene å da? Kablene som ligger til dørene på 240`n har en tendens til å ryke, så er du først der, så bruk 5 min på å bytte kablene. Denne bilen er noe av de enkleste å skru på. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg