Esh Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 På tide å slenge opp bilen her nå! Bilen er en 1990 mod 740 gl, den har akkurat passert 220 000 kilometer. planen framover er å Freshe opp bilen litt, men ikke noe versting stylingsett også videre. vil prøve å holde meg til de org fangerne også videre! en turbo motor etterhvert hadde også gitt mersmak! bilen var helt orginal da jeg henta den, etter det har det kommet på 17 toms eiker, vinge, og klistremerke stripa på fangerne er borte. Planer framover er: Pusse rundt på høyre hjulbue! Åpent filter Senkesett Nye dempere Hvite blink rundt hele Kjøp av sideskjørt (vet ikke hvilket enda) refleksplate orginal til 1990 hvis jeg klarer å skaffe. turbogrill til 1990 mod ( ikke mange som har :( ) Sota ruter Dekal i framruta Lakkering av sideskjørt, org frontfanger, org bakfanger og org speil. pluss mere ting jeg kommer på i farten, det blir vel mere ett langtidsprosjekt, gjennom hele året! baklykter, sideblink og foran med hvitt blink har ankommet i dag! montering så fort som mulig!! ingen bilder, no batteries in the camera! Og så noen bilder!!!!! Bilen slik den var en etter jeg kjøpte den! Bilder av rusten på hjulbuen! Så bilder av hvordan bilen er nå!! Legg merke til senterkoppen!! ikke den kjedlige eiker logoen men Volvo( eid ) Hva synes dere om Bilen nå, og med lakkerte org fanger også videre hvordan trur dere den blir da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Pen bil det der ja...akkurat sånn jeg ønsker meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den blir bra ja Ps: Du er ikke den enste med volvo i senter på felgen nei, eg har og :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 savner hvite blinkere rundt om !!!! ellers bra! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvite blink er ankommet i dag som skrevet over. skal monteres til helga. har en jordingsfeil på baklysa fra før så må finne ut hvor jordingspunktet til lysa sitter hen. noen som vet? når jeg blinker til høyre så blinker blinklys, bremselys, andre blinklyset og bremselyset i bakruta. helt vilt! pluss at den røde prikken på tåkelysbryteren foran blinker også. satser på det er en jordingsfeil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ikke lakk fangeren, kun underdelen, hvis ikke få 960 håndtak+lister, lakker de, samt speil og alt annet som er sort. ellers fin bil! godt utgangspunkt, virkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Najs bil...hva slags dekal er det du skal ha i framruta? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 b230 ft: takk for forslag! planen er å lakke fronten og baken slik som han har gjort det. den stripa som går rundt svart og resten i sølv på bilen min da( det som er rødt her) det samme skal gjøres bak. en svart stripe eller hva den heter skal stå igjen. samt at skjørtet blir sølv og speila, mens listene vil jeg/skal jeg lakke svarte eller hvordan lakkerern velger å gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 245 gl: har ikke helt bestemt meg med dekal ennå, men ruta skal skiftes til høsten, har fått steinsprut på den, kom gjerne med noen forslag for blir ei stund til dekalen kommer på, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ok,Jeg syns VOLVO i frontruta er sjefs,spesielt i bilens farge,men det er smak og behag... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 kul 740! har 1991 modell sjølv, og ser du har mykje av dei samme planane som eg.. har tenkt å skaffe meg add on sideskjørt, lakke front og bak i se/turbo look, skaffe turbogrill og.. http://www.garaget.org/?car=17861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Takk, Takk. idag har det skjedd fremskritt og tilbakeskritt!! kom hjem fra jobb og hadde tid til å montere hvite blinkers. begynte fremmerst og jobba meg bakover, framlyktene gikk som et blunk 5 minutt så var de på, så tok jeg sideblinkene, den første av dem smatt på plass og satt der den skulle, den andre ville ikke på. jeg vet folk har hatt problem med det før men vet ikke helt hvordan dere får de til å sitte, noen som har noen tips? det virker som låsepiggen er laget generelt for lang på disse sideblinkene. jaja så var fronten ferdig og jeg begynte bak. skrudde av høyre lykt og satt inn ei ny ei. tok et par bilder av forskjellen og div. så skal jeg sette på venstre del!! :hvaskjera Pedersen racing hadde sendt to høyre baklykter til meg. HUFF HUFF. jaja, kortvarig glede. jeg har ikke hatt tid å sjekke om jeg har fått riktig så jeg sjekket de for riper i dag og tenkte ikke på å sjekke at jeg hadde fått en av hver!! men shit happens. blir nok retur på den ene over helga, men knipsa noen bilder så dere kan se litt forskjell da!! Først en gammel baklykt kontra en ny! Hvordan det ser ut med en gammel og ny på bilen! Så noen fotos av bilen sånn den er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Veldig pent,du burde fått deg snowcaps også.. Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hvorfor skal du sette turbo grill på en bil som ikke har turbo? GL grillen er jo uansett mye finere! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hvorfor skal du sette turbo grill på en bil som ikke har turbo?GL grillen er jo uansett mye finere! hehe, vel,vel... om bildet ditt stemmer, så har du vel ratt satt inn turbogrill du og da :op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg