Adzam Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Fan, ødela forsterkeren min da jeg skulle skru på gain hjulet, det er en skru man må skru på med flatjern, da tok jeg litt hard i og knotten brakk av inne i forsterkeren og da funka den selvfølgelig ikke mere. Når jeg skal ta av forsterker\sub, må jeg koble av alt av ledninger så ikke det blir kortslutning eller no, eller bare teipe for strømkabelen med elktroteip til jeg får skaffa ny forsterker? Trenger ny forsterker nå da jeg ikke orker fikse denna rundt en 1000 lapp, noen forslag, brukt eller nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Når jeg tenker meg om kan jeg smekke to store element i hattehylla å spare masse plass, har liten bil så det burde gi bass nok? et oppsett som dette kansje... Andre bedre forslag!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 heh, det gainhjulet er vel ca... 4punkt å lodde ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har ikke peil på slikt, uansett så brakk den av så vet ikke om det går an å lodde. Tenkte på http://www.mamut.com/dynabel/subdet294.htm den 2x75 forsterkeren og noen bra 8" 10" 6x9" coax eller comp sett.. invendiger eller anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvilken forsterker var det ? For det gainhjulet er vel rimelig lett å få tak i, og lodde om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Caliber Racing CA 1252, litt herpa så må kansje invistere i ny uansett... F.eks. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19381716/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Oh, jeg hadde ikke latt loddebolten min touche noe sånt.. Det er i samme classe om UsCarvor spør du meg.. Latterlige greier. Kjøp deg en ny forsterker spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har Infinity referense coax 4" i front og noen dårlige 6x9" i hattehylla. Behøver vel egentlig ikke Super mye bass i den lille bilen min, liker god lyd men gøy å skru opp^^ Hva med å kjøpe en alright forsterker, senere oppgradere til http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=24_33&products_id=202 bak. Blir sikkert noe gøy bass av den, ser ivertfall rå ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error1 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvis du ikke kobler fra batteriet før du skrur løs forsterkern, så vær VELDIG forsiktig med + ledningen.. Fest enden til elektrikerteipen på ledningen før du skrur den løs, slik at du kan begynne å surre den rundt med en gang ledningen er løs. Hvis den ledningen havner borti metallet på bilen smeller det skikkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kjøp min.. = problem løst.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har tatt løst alt nå, var enkelt da ledningene bare var midlertidig lagt opp så jeg fikk testa. Har åpna forsterkeren og jeg tror det kansje kan fikses om jeg finner rett komponent. Kan ike reparerest da det var et print kort som var knekt og må erstattest. Har ikke kamera så blir ingen bilder. Det med forsterker må jeg tenke på... får skattepenger i juni så kunne vert gøy å legge litt penger i en god forsterker:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg