Gå til innhold

Min einzer!!

Ranger emnet


Hornbæk

Anbefalte innlegg

Etter massivt press fra unge Brandtenborg er det nå på tide å legge ut en tråd om golfen min!!

Det er en 83-modell, 1,6 l med automatgir! Den har levd sine glade dager hos en gammel gubbe i Kongsvinger traktene! Gubben har ikke brukt bilen mye da den har rusla 108.000km! Regner med han har brukt den til og fra Felleskjøpet, og den lokale Joker butikken!

 

Av planer er det ikke altfor mye! Men et senkesett og noen greie alu hjul hadde gjort mye! Grillen som satt på den var forferdelig stygg! Den hadde hvit vw logo! Hva for en idiot har lakka den hvit??? Bytta til en cab grill med grillist!!

Men nå om dagen er første prioritet bremsene! Den spruter bremsevæske ut av en greie ved bakhjulet!! Har ikke peiling på hva det er, men det kan sammenlignes med melkespruten fra en pupp på et ammende kvinnemenneske!!

 

Her er noen fotografier av klenodiet!!!

 

118_1839.jpg

 

118_1840.jpg

 

118_1842.jpg

 

118_1843.jpg

 

118_1844.jpg

 

Får vel oppdatere denne tråden etterhvert som jeg gjør ting med brakka! :D

Audi a4 1,8 -96 (konebil)

Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke)

VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre)

VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil)

Brendereup 1205 -98 (dukkevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, få den ned på jorda så blir den respektabel! :cool:

 

Planen er der, men bremsene i første omgang!!

Audi a4 1,8 -96 (konebil)

Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke)

VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre)

VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil)

Brendereup 1205 -98 (dukkevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å skru igjen lufteventilen? :p

 

Tja...si det!! Det sitter en sak omtrent ved jekkfestet, det er og en fjær der! Der spruter det ut! Har bladd i haynes boka, men finner ingenting der! Skal se om jeg får tatt et bilde ved lysets fremtreden!!

Audi a4 1,8 -96 (konebil)

Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke)

VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre)

VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil)

Brendereup 1205 -98 (dukkevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...si det!! Det sitter en sak omtrent ved jekkfestet, det er og en fjær der! Der spruter det ut! Har bladd i haynes boka, men finner ingenting der! Skal se om jeg får tatt et bilde ved lysets fremtreden!!
Bremserøret bakover er skjøtet over i en slange ved bakakselen som igjen er skjøtet i bremserøret på bakakselen.

 

Kan kanskje høres ut som om det er denne slangen som er lekk hos deg.

 

Ny slange koster ikke stort på biltem/meca/mekonomen.

 

Lykke til

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en bil med automat og du snakker om ei fjær vil jeg tippe at det er i området rundt lasteventilen at det lekker (om det ikke er selve slangen, som mannen før meg foreslo). Enten er det snakk om selve ventilen, eller at ett/flere bremserør prøver å fortelle deg at det er på tide med litt fornyelse.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en bil med automat og du snakker om ei fjær vil jeg tippe at det er i området rundt lasteventilen at det lekker (om det ikke er selve slangen, som mannen før meg foreslo). Enten er det snakk om selve ventilen, eller at ett/flere bremserør prøver å fortelle deg at det er på tide med litt fornyelse.

 

 

Det kan stemme bra!! Var en annen kar som nevnte denna lasteventilen!! Aldri vært borti den før! Men takker for tipsene, skal sjekke videre ut i fra dem!!

Audi a4 1,8 -96 (konebil)

Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke)

VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre)

VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil)

Brendereup 1205 -98 (dukkevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår