ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har hatt litt problemer med å få start i det siste. Først trodde jeg at jeg ikke hadde strøm, prøvde derfor å lade uten noe spesielt hell. Det virka liksom som at bilen var død helt til jeg holdt nøkkelen i "startmodus" en liten stund, og da hørte jeg at starteren begynte å kinne veldig forsiktig og sakte... Den fortsatte litt sånn, og så kinner den fortere og fortere til jeg etterhvert får start... I dag når jeg skulle på jobb var det samme greia, begynte veldig rolig, men gikk raskere og raskere, selvom jeg i dag måtte holde på litt lenger enn vanlig. (tror det er tegn på at det er like før den ikke orker mer). Hva kan dette være for noe? Ettellerannet i forbindelse med starteren må jo være slitt/ødelagt, men hva kan dette være? Noen som har noen ideer? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det kan hjelpe å ta ut starteren, og gjøre den rein. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ...sånn for andre hvis de lurer på det samme noengang... Det var batteriet som var gåent... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg