sportyman Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har ein golf 3, som eg lurte på om eg skulle kjøpe meg noen nye felger til, grunnet kjedelige 14" orginalfelger. Bilen er mørk fiolett. Tekte eg skulle kjøpe mørke lykter til den, og sote vinduene. Så da ville det vel passe med mørke felger òg? Devil Har gått å siklet litt på dei nye momo corse black felgene (http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=88151&cat=764) Noen som veit om dei hadde blitt bra på bilen min?? Evnt. andre mørke felger som ikkje er altfor dyre, og som hadde blitt tøfft.... bilder av bil kjem seinere. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har ein golf 3, som eg lurte på om eg skulle kjøpe meg noen nye felger til, grunnet kjedelige 14" orginalfelger.Bilen er mørk fiolett. Tekte eg skulle kjøpe mørke lykter til den, og sote vinduene. Så da ville det vel passe med mørke felger òg? Devil Har gått å siklet litt på dei nye momo corse black felgene (http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=88151&cat=764) Noen som veit om dei hadde blitt bra på bilen min?? Evnt. andre mørke felger som ikkje er altfor dyre, og som hadde blitt tøfft.... bilder av bil kjem seinere. Se på Sly sin tråd. han har samme felgene. Med svart bil. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 felgene passer best på Honda Civic (les: RIS-racer) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 det som er kjipt med momo og demmes utstyr.. er at de jager navnet som en skadeskutt rev! har du noe med momo.. så står det visserligen OVER ALT! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ta en titt under her også: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104134 Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Syns egentlig så mørke felger blir for tamt men hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 takk for mange raske svar. blei ikkje så bra som eg hadde trudd, så blir sikkert ikkje slike. blir nok noen mørke, men ikkje så mørke. takk for hjelpa.:thumb Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg