FireBlade Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har ett problem til med alarmen nå. Den trykketingen min sluttet og fungere i går,jeg tenkte dette var dødt batteri i den,så jeg skiftet de i dag,men nei da. fortsatt død den gitt.vet ikke hva jeg skal gjøre med den,er det noe jeg er dårlig på så er det elektrisk.jeg får jo ikke startet bilen nå pga alarmen/startsperra. Noen som har en løsning?trenger bilen fortest mulig. Takker på forhånd. Bob Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har ett problem til med alarmen nå.Den trykketingen min sluttet og fungere i går,jeg tenkte dette var dødt batteri i den,så jeg skiftet de i dag,men nei da. fortsatt død den gitt.vet ikke hva jeg skal gjøre med den,er det noe jeg er dårlig på så er det elektrisk.jeg får jo ikke startet bilen nå pga alarmen/startsperra. Noen som har en løsning?trenger bilen fortest mulig. Takker på forhånd. Bob For det første, hvilken alarm er snakk om? Dersom det er en Defa alarm, så er det 2 kabler, men her trenger du koblingsskjemaet i handen når du skal gjøre det siden du ikke er spesiell med elektronikk, de 2 kablene går inn på tenningslåsen og fram til et relè som styrer startmotorens innkobling, disse 2 kablene er bare å klippe av på alarmen og koble ilag så skal det funke som bare faen. Håper det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ring til de folka du kjøpte den av å spør hva du skal gjøre Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 For det første, hvilken alarm er snakk om?Dersom det er en Defa alarm, så er det 2 kabler, men her trenger du koblingsskjemaet i handen når du skal gjøre det siden du ikke er spesiell med elektronikk, de 2 kablene går inn på tenningslåsen og fram til et relè som styrer startmotorens innkobling, disse 2 kablene er bare å klippe av på alarmen og koble ilag så skal det funke som bare faen. Håper det funker. nyere defa alarmer har flere startsperrer! da hjelper det ikke å bare kople ut den til startmotoren Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 nyere defa alarmer har flere startsperrer! da hjelper det ikke å bare kople ut den til startmotoren Mitt første ord var for å klarlegge det, hvilken alarm er det. Snakker om en eldre model av defa alarm, ser det som sannsynlig at det er en litt eldre model. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlade Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 lenge siden jeg har vert hær nå. men problemet er løst(midlertidlig)jeg ringte bilradiospesialisten og oppga serie nr og fikk derreter nødkoden og så ble det stille fra alarmen.skal programmere snart. Men takker for hjelp. Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg