Revell Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 broderen kjøpte en chevrolet pickup der å var storfornøyd med dealen han, var ikke no galt med den fyren mener nå vi da. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Selvfølgelig kan man gjøre en god handel, kan jo ikke være piss alle bilene han selger. Problemet er at man vet ikke om bilen er i ok stand, for han legger skjul på ting hvis det er noe. Ærlig er han vaffal ikke når han holder på sånn og jeg vil fraråde ALLE å kjøpe bil fra han!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er det ikke "ulovlig" å henge ut folk på forum på denne måten? NB: Jeg har ikke peiling på hvem hverken Ove, eller bilene hans er, så det er ikke for å forsvare noe.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nah, må jo være greit å dele meninger offentlig ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nah, må jo være greit å dele meninger offentlig ;) Joa.. og siden jeg har inntrykk av at det er relativt strenge admins her, så er vel tråden sikkert godkjennt allerede :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Tja, han har vel ikke blitt mer hengt ut her på forumet enn på TV2 hjelper Deg! :D Som man reder, så ligger man. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 jeg skal kjøre 43mil for å se på en chevy pick up på tirsdag.Håper karen dukker opp å at pick up en ser bra ut. Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Rådet er jo å kontorlere bil, tilstand, magel lapper, EU kontroll, heftelser... Er bilen som du vil ha den, å prisen er hva du ønsker å betale ja da er vel alt ok... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Rådet er jo å kontorlere bil, tilstand, magel lapper, EU kontroll, heftelser... Er bilen som du vil ha den, å prisen er hva du ønsker å betale ja da er vel alt ok... Mest sansynlig ja.. Men det er ikke noe JEG ville satsa på for ALL risen i kina.... Er mye penger å risikere. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ja eller jeg har en harley han skal ta i innbytte som jeg ikke har brukt påover 10 år,men jeg har 4 andre som er interresert i innbytte mot chevy pick up å de får såklart avlagt besøk før denne karen!Men jeg kommer vel til å være rimelig grundig så lenge jeg vet hvor lista ligger! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Mest sansynlig ja.. Men det er ikke noe JEG ville satsa på for ALL risen i kina....Er mye penger å risikere. Men du betaler jo ikke noe før du har bestemt deg for å handle da hans... Finnes nok av eksempler på de som gjør skikkelige ille handler på privaten også....:sleeping Ja de SOVE når "de " kikket på bilen... Bare tenk på ALLE de TULLINGENE som kjøper amcar USETT fra America...Lo så jeg rulla når jeg leste den siste innlegget i Amcar....:flushit: :D:D:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ove vet absolutt ingenting om, bilene han selger virker det som.Han har knapt kjørt dem og vet vel bare så vidt hvor de står parkert. Sjekker du bilen grundig selv kan du sikkert gjøre ok kjøp, men stol ikke på det han sier. Ellers er jeg svært skeptisk til TV2 hjelper deg.De oppfører seg i mange tilfeller verre enn firmaene de henger ut .De klipper og limer og manipulerer materialet for å få alt mest mulig svart/hvitt. Hvis dere husker programmet om lakkeringen på Den Cadillac limoen for et par uker siden så sa tv2 bla: "vi dro til Bergen for å se om vi kunne ordne opp i denne saken". Faktum var at lakkerern hadde betalt alt tilbake lenge før TV2 begynte sin filming. Men TV2 hadde allerede bestillt flybilletter osv og ville kjøre saken til endes likevel. Ærlig journalistikk? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Skjønner hvor idiot man er når man er på tv2 og krangler om 5000. Den fyren hadde jeg aldri kjøpt bil av... Tenk å oppføre seg sånn foran hundretusener haha. Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Er det ikke "ulovlig" å henge ut folk på forum på denne måten? NB: Jeg har ikke peiling på hvem hverken Ove, eller bilene hans er, så det er ikke for å forsvare noe.. er vel mer "bedriften" hans enn privatpersonen hans som blir diskutert, og han blir jo ikke hengt ut, folk deler sine meninger og erfaringer med han som salgsmann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bare tenk på ALLE de TULLINGENE som kjøper amcar USETT fra America...Lo så jeg rulla når jeg leste den siste innlegget i Amcar....:flushit: :D:D:D hva stod det i det innlegget? Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg