GOGOJUICE Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Liker nye Actrosen jeg.Retningstabil og kraftig,men savner scania til tider.. Alt til sitt bruk:-) Siter "Ekte menn lukter diesel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nett fått nye bilen,en Actros igjen. Første turen heim frå utlevering låste boggien seg,og det gjør den kvar dag no i ettertid....TRAGISK!!! I tillegg har eg fått opp at bremser på aksel 4 er utslitt:fucku: Desse 2 systema er noe av de VÆRSTE eg har noensinne vært borti. Når neste bil skal byttes neste år blir det nok ikkje MB. Synd,for resten av bilen er jo bærre lekker å bruke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Noe som heter erfaring bak rattet ;) firmaet våres har drevet med transport siden 1904 og har vært innom det meste av biler..... Etter siste generasjon Actros kom så bestilte vi 5 stk med en gang, sjåførene våres er full av lovord, i dag så har vi 16 stk. Dem siste vi kjøpte er 2560 boggi trekkvogn med powershift og sjåførene står fritt til å velge hva dem vil men svaret er enkelt ) Vi har hatt Scania, Volvo og Daf men når sjåførene nekter å kjøre dem så blir det kun et merke igjen som er aktuelt for oss... Siter Taunus Coupe GXL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe. har kjørt lastebil/vogntog nå i 10år, og de største møkkabilene er IVECO og Volvo. Kjører nå renovasjonsbil(som forøvrig er den beste og fineste jobben jeg har hatt), en volvo FM12 2000mod gått 150.000 (gang det med 4:) ) Der kødder alt av elektrisk, motorstyring,sensorer, kommer opp hele tiden feil matartrykk, ladtryck, oljetrykk og andre div inaktive følere. i har brukt over 100.000 på den nå, skiftet ledningsnett til motor styring, styreenhet osv. Denne bilen har 380hk. Hadde en Scania 94 før med 280hk, og den dro faen meg like godt, og vel så det, skikkelig svartrøyk av den :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemad Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 vi har to mercedes busser (ja, vet det ikke er lastebil) og der har vi en 12 meters 2-aksla som det aldri går noe i filler på, bortsett fra ting som knuste kaffekanner og slikt:p, og en 14 meters 3-aksla der alt ryker... det siste nå var sjettegiret. det var en jobb til 300 000. bytta retarder for en måned siden. 70 000. og lista bare forsetter. feilmeldinger og låser som ikke virker og sentrallås som plutselig låser opp alle lukene og dørene midt på natta og alt mulig drit. Det eneste som virkelig holder på den er kanskje motoren. en sånn sekssylindra sak påp 400(?) hk. bussen er forøvrig gått 250 000 km! Ville bare statuere et eksempel på at det finnes mandagsbilder der ute! sjøl om mercedes kanskje har litt mange mandager i uka si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Mercedes skal nå bygge om boggisvingen på 2 generasjons Actroser,thank God!! De skal gå tilbake til det gamle systemet som funka som gull. Sånn er det når blårussen sitter og finner på nye ting heile tida,ser fint ut på papiret men funker ikkje i praksis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stamnes Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 noen som har peiling på mb motorer min c200 95 mod starte faen ikkje skifta tennplugger, sjekka bensin filter, sjekka kompresjon nokken som har peiling på hvorfor denne skiten ikkje starter ? (rett før motoren kubba hadde eg problem med automatgiren så etter motoren er fiksa så må sikkert automatgiern skiftes ## son of a bitch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Ja du forventer god hjelp i Lastebilforumet skjønner jeg :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg