lillemongo Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Selger en stk ny cadence beast Di fleste vet vel hvilket element det er snakk om, men her er noen spesifikasjoner: 1200watt max 600watt rms 4 ohm Dette elementet vurderes kun solgt til rett pris. Ønsker kun seriøse bud fra ca 1500 kr. Mvh Lillemongo:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg vet ikke så mye om det.. 12"? Hvor stor kasse trenger den? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg vet ikke så mye om det.. 12"?Hvor stor kasse trenger den? :thanks Prøv HER Du kan også laste ned manualen fra den siden, der står det meste om effekt og kassestørrelser... edit: Det er nok 12" siden han sier 600watt rms Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ja elementet er 12" glemte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 koster 1300kr nytt hos audioform;) hehe!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 koster 1300kr nytt hos audioform;) hehe!!!!! Veiledene pris på denne fra ICE audio var vel 2790,- Men la oss ikke diskutere pris! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Veiledene pris på denne fra ICE audio var vel 2790,- Men la oss ikke diskutere pris! Det var vel WILD beast? Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Wild Beast var vel heller 4590,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Wild Beast var vel heller 4590,- For å undgå misforståelser. Selger 1stk 12" cadence beast ikke wild beast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg